LG_91 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Heisan. Pappan min har en helt ny Samsung telefon med mp3, bluetooth og allt det der. Men saken er at han vill ha mp3 musikk over på den. Det fullgte ikke med noen overføringskabel fra telefon til PC. Vill et slikt bluetooth-adapter som plugges i en USB port på PC'en være løsningen? På forhånd takk Lenke til kommentar
warpig Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Heisan. Pappan min har en helt ny Samsung telefon med mp3, bluetooth og allt det der. Men saken er at han vill ha mp3 musikk over på den. Det fullgte ikke med noen overføringskabel fra telefon til PC. Vill et slikt bluetooth-adapter som plugges i en USB port på PC'en være løsningen? På forhånd takk hvis den ikke har et minnekort slik at du bare kan kjøpe en minnekortleser til det, så er nok bluetooth adapter den beste løsningen...... Lenke til kommentar
Juukamen Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Har E730 jeg, kjøpte bare en Bluetooth dongle of det funker gulle gott det =) Lenke til kommentar
Mobile Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Har E730 jeg, kjøpte bare en Bluetooth dongle of det funker gulle gott det =) Jeg har en e730 og en bærebar PC men bluetooth. Men jeg vet ikke ossen man skrur på den bluetoothen så da får jeg ikke sendt over noe musikk. Lenke til kommentar
Juukamen Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 E730, Innstillinger --> Bluetooth --> Min telefons synlighet --> PÅ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå