maxmhz Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Jeg får slike omvendte P'er på slutten ved hver linje jeg skriver, og så får jeg prikker når jeg lager mellomrom! Hvordan fjerner jeg det dritet der... det ødelegger jo alt, totalt forvirrende. Noen som vet hvordan jeg tar det vekk? Og hva er det egentlig er godt for? Se vedlegg Lenke til kommentar
operaman Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Om du ser på tegnet på slutten av en linje, så burde det være en knapp på verktøylinjen over med samme tegn. Endret 2. september 2005 av operaman Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Det er formateringsmerker for blanke tegn og uunværlig for profesjonelle brukere. Tegnene viser altså hvilke blanke tegn dokumentet inneholder slik at man lettere ser hvordan et dokument er strukturert. Jeg bruker det personlig stort sett hele tiden. Du kan slå de av ved å klikke knappen ¶ på verktøylinjen Standard. Lenke til kommentar
maxmhz Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Aha, der var det ja... hvorfor såg jeg ikke den knappen før? Jeg var vel for frustrert til legge merke til den... Takk for hjelpen karer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå