Gå til innhold

The Movies - Hvilke forslag til filmer har dere?

Anbefalte innlegg

Det går jo an til The Sims, og dette er jo et veldig Sims-likt spill, så jeg tror nok ikke du skal være bekymret for at det ikke kommer noe sånn!

Det kommer sikkert fra utvikler, men om ikke så tror jeg nok at fans'en vil ta seg av dette. ;)

Blir deilig å få kunne lastet ned andre folks prosjekter og sett dem! :)

EDIT: Men nå begynner vi å få en del spennende "manus" her vettu. Skjønner at det er vanskelig å vite hva vi får til å gjøre i dette spillet, men dette er ikke en tråd som handler om det! I denne tråden skal dere skrive idèer til filmer dere kunne tenke dere å lage!

Anyways, keep up the good work til dere som har skrevet idèer. Håper på enda flere etter hvert nå! :)

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trur jeg skal lage mest mulig remakes, kanskje til slutt lage et manus som jeg har klekka selv.

Men remake av Howard Hughes's Hell's Angels.

Charles Chaplin filmer og king kong, kanskje lage noe mafiafilmer, men tviler på at slikt blir en slager på 1920-1930tallet.

Lenke til kommentar

Jeg har utrolig lyst på og lage en drama film som omfatter en liten familie, de krangler, diskuterer, sloss, osv. Datteren skal ha problemer med seg selv, kle seg som goth, hun tar med eldre og tvilsomme gutter hjem, så prøver den ene gutten og voldta henne, men faren hører det. Og han klarer og drepe den gutten. Så skal filmen handle om rettsaken ang drapet. Kan sammenlignes med en såpe-opera:p

Lenke til kommentar

Gudfaren 1-3 ? 8-)

Jeg holder stadig på å pusse litt på historien min.

Da jeg satt og gjorde det nå, komjeg på en genial idè!

En filmatisering av spillet Mafia!

For de som ikke vet hva Mafia handler om, er det et gangster/action-spill som foregår et eller annet år mellom 1920 og 1940.

Hovedpersonen er en ung mann som i løpet en skjebnesvanger natt tvinges til å bytte rolle fra å være en taxi-sjåfør til å bli en hardkokt, kaldblodig gansgter som gjør diverse oppdrag for Don Sallieri, en av New York's største mafiabosser, og stadig klatrer sakte men sikkert opp mot toppen av Mafia-fjellet.

Spillet inneholder også en twist som også hadde vært temmelig fet å inkludere i filmatiseringen.

Får bare håpe at spillet tilbyr nok muligheter når det kommer til Gameplay, for at Mafia-filmen skal kunne lages. Det hadde vært jævlig fett. :love:

4777667[/snapback]

Lenke til kommentar

jeg har et manus skrevet ... (halvferdig) som jeg har vurdert å lage i det spillet når det kommer ..

er liksom historien om slaget i narvik .. er så få som egentlig vet at det var i narvik tyskerene led sitt første store nederlag i krigen .. men kan man få laget sikklige filmer eller bare Lammis filmer?

Lenke til kommentar

Hva med skikkelig horror!?! Med bare så mye blod og gørr som mulig, noe som helt overgår gode gamle Peter Jackson? Bare lage det så fælt og skummelt som mulig liksom, og så se om man får lov å legge det ut på sida til spillet...

:innocent:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Kan du kanskje da forklare hva "Kaiju" er for noe, for oss som ikke er helt inne på slike ting? ;)

5099817[/snapback]

Eehhe! Hvis dere ikke har sett kaiju, har dere ikke sett film! Kaiju/daikaiju betyr enkelt og greit strange beast på japansk. Dette innebærer da også kjempestore beist fra japansk mytologi og lignende. Den mest kjente av kaijubeistene er selvfølgelig: Godzilla! Filmgenren kjennetegnes ved at det som regel er mennesker i kaijusuits som spiller rollene, ja, også i filmer lagd f.ex. i fjor. Disse filmene sier det seg selv at er kjempefestelige og ikke nødvendigvis gode.

Håper det gjorde det klarere!

Lenke til kommentar

Blir vel ikke bare filming nei. Man må vel drive med litt "micromanagement" ovenfor skuespillere og sånt tror jeg.

men det kommer sikkert en eller annen trainer som låser opp for kun filminnspilling?

Ville laget en kampfilm jeg, i ekte jackie Chan og Jet Li stil :-D

Lenke til kommentar
f*en. var for sen  :wallbash: mente elkjøp stengte 17 på lørdager så var det 16 :( 20 minutter forsinka ffs. DOH :(

og jeg som var skikkelig gira på å spille the movies i kveld :( nå må jeg vente helt til mandag.....  :(

5108945[/snapback]

hmm...trodde ikke d spillet kom ut før 11 nov.(UK) og 8 nov.(US) :hmm:

Sjekk ut linken under...Mulig jeg tar feil og at den siden ikke er oppdatert...Håper d :p

http://tothegame.com/search.asp?title=the+movies&x=0&y=0

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...