Gå til innhold

Den store festtråden

White Fox

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen, kom hjem først nå. Måtte overnatte hos en kompis da jeg ikke kom meg helt hjem.. Skal aldri drikke igjen :no:

Var ellers en ganske grei fest, men purken kom så da ble det å komme seg fortest mulig bort

Hva tenker folket rundt lørdagskvelden?

Endret av White Fox
Lenke til kommentar

Jada, da var kvelden redda, fikk taki alkohol i siste liten.

Har fått 12*5cl vodka flasker, små og perfekt til å mekke drinker med :)

Så planene fremover er å starte å drikke hos en kamerat, blir bare meg og han men, også er det 5 min med buss også er vi på fest, kommer vist til å ta skikkelig av, er innflyttningsfest :p

Etter litt spying, slossing og stjeling så blir jeg antaglighvis henta av min 65 år gamle sjåfør :ermm:

Lenke til kommentar
Hehe. Småskummelt å dra ut på byen med for mye drikke innabords. Våkner opp neste morra, og ser at du har brukt uhorvelig mye penger på drinker og annet faenskap. Skal prøve å bruke under 250 kroner i kveld jeg.

Jeg så på nettbanken og fant ut at jeg brukte 170 spenn på kebab på fredag. Husker jeg var på kebaben, men ikke hvor mange kebaber jeg kjøpte :ermm:

Sier så mye piss at det ikke er så morsomt dagen etterpå.

*Håpe på fest til helgen*

Endret av Alderon
Lenke til kommentar
Jada, da var kvelden redda, fikk taki alkohol i siste liten.

Har fått 12*5cl vodka flasker, små og perfekt til å mekke drinker med :)

Så planene fremover er å starte å drikke hos en kamerat, blir bare meg og han men, også er det 5 min med buss også er vi på fest, kommer vist til å ta skikkelig av, er innflyttningsfest :p

Etter litt spying, slossing og stjeling så blir jeg antaglighvis henta av min 65 år gamle sjåfør :ermm:

n00b! min sjåfør er 70 :D

Er noe innflyttingsfest-greier på lørdan'. Blir bra vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Hmm, vurderer sterkt å dra på Psykologi-festen på Savoy i morgen. :hmm:

Bare pass på at det ikke er fotballkamp når du skal dit. Jeg var på imm-phaest med maskin (linja mi) der onsdag i forrige uke. Da klarte de å fyre opp Norge - Skottland på masse storskjermer, og skrudde på masse kommentatorlyd. Party-killer deluxe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...