UAM Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 ....og er det i så tilfelle en betalingsfrist? Er inneforstått med at de ikke sender før penger har skiftet hånd. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 De sender ikke før du har betalt inn på deres konto og det er registrert Lenke til kommentar
UAM Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 De sender ikke før du har betalt inn på deres konto og det er registrert Takk for svar, men det var den ene ting jeg var klar over. Lurte på hvor lang tid det går fra en bestiller til evt. ordre blir kansellert, har man en betalingsfrist? Lenke til kommentar
UAM Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Hmm, er det ingen som handler på Dell? Lenke til kommentar
mullemeck Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Hadde det ikke vært enklere å tatt en tlf til dell og hørt med de da? Lenke til kommentar
UAM Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Titt på klokka! Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Så venter du til mandags morgen før du ringer de da. Ingen ting kommer til å se med en eventuell ordre i helgen uansett. Lenke til kommentar
UAM Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 Så venter du til mandags morgen før du ringer de da. Ingen ting kommer til å se med en eventuell ordre i helgen uansett. Jo takk for infoen du. Hvis du ikke vet svaret kan du vel igrunn blåse i å poste, i heletatt å lese tråden. Det er garantert en grunn til at jeg spør, eller så hadde jeg vel ikke spurt. Lenke til kommentar
meeg Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Hmm, er det ingen som handler på Dell? Helst ikke. Betalings info kommer på mail, beløp og kontonr. osv. Når denne er betalt blir varen sendt (fra Irland). Lenke til kommentar
UAM Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 Ok, men det viktigste spørsmålet gjenstår. Er det en frist før orderen blir kanselert som følge av sen betaling? Er forberedt på å spørre Dell om dette direkte, men om noen sitter med informasjon gjør det meg ingenting å få vite dette nå i helgen. Har prøvd å lese meg frem til dette på Dells side, men det står litt diffust. Lenke til kommentar
Kriztus Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 "Om vi ikke har mottatt din betaling innen 14 dager fra bestilling annulleres din ordre automatisk." Lenke til kommentar
UAM Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 End of story! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå