Månebaronen Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Føler meg egentlig litt talentløs her jeg sitter med min nyinnkjøpte "MS IntelliMouse Explorer for Bluetooth" som jeg forsøker å koble til min nesten like ferske HP dv1220ea. Hvordan i all verden får jeg Lap'en til å søke etter BT-enheter? ____ Jeg har også forsøkt å søke etter PC'en med min Samsung D500 mobiltelefon, men finner bare musa!.. Endret 2. september 2005 av Månebaronen Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Først må du aktivere Bluetooth på PC-en ved å trykke på knappen for WLAN/Bluetooth, da skal PC-en finne Bluetooth-modulen og installere programvaren for den automatisk. Hvis det ikke skjer så klikker du på Start -> Alle programmer -> Software Setup. Der finner du fram til Bluetooth og installerer det. Husk å fjern alle andre haker, ellers så blir alle drivere og programmer installert på nytt Lenke til kommentar
Månebaronen Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Start -> Alle programmer -> Software Setup. Der finner du fram til Bluetooth og installerer det. Aha! Det hadde jeg aldri kommet på. Jeg sjekket bare at hardware'n var installert og tenkte ikke på at det lå uinstallert programvare på maskinen. Nå må jeg visst restarte maskinen her så får vi se om det blir suksess. Lenke til kommentar
Månebaronen Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Da virker alt som det skal. Tusen takk for hjelpen SPIROGRAF! Lenke til kommentar
Månebaronen Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Forresten. HW.no forumet RULER! Det tok 12minutter før løsningen på problemet kom! Nei, nå brukte jeg pekematta igjen gitt! Har allerede glemt BT-musa jo... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Også kan du lese reglene her. Trippelposting er unødvendig og faller ikke i smak hos de fleste her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå