Heineoen Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Hei! Har et kabinett uten reset knapp Det suger! Er det mulig å modifisere sin egen? Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 bare å plugge på en reset knapp fra en annen maskin på hk'et det. å finne et sted å sette den på kabinettet Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Er bare å koble på en vilken som helst bryter egentlig. Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Hvor kan man få kjøpt dette, med slik tilkobling som jeg trenger? Lenke til kommentar
nree Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Du trenger ein bryter som brukes til og gi 1 innpuls ved 1 trykk. (Tilbakefjærende) Du finner mange slike på Biltema, Clas Ohlson osv. Biltema (strømbrytere): http://www.biltema.no/products/productlist.asp?iSecId=461 Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Men jeg trenger plugg til å koble på hovedkortet også ikke sant? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Japp, tørr du holder det å kortslutte de riktig punktene med en skrutrekker, men dette er ikke anbefalt Lenke til kommentar
nree Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Du kan jo bare modifisere ein plugg fra ein vifte, jumper osv... Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Er bare å koble på en vilken som helst bryter egentlig. Du må bryke en impuls-bryter. Tiden denne må være lukket er minst 20ms tror jeg. Endret 13. september 2005 av Spetsnaz Lenke til kommentar
Nesredna Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 funker vel med denne? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 (endret) Er bare å koble på en vilken som helst bryter egentlig. Du må bryke en impuls-bryter. Tiden denne må være lukket er minst 20ms tror jeg. Nei... Bare hold inne knappen Snakk om å gjøre ting vansklig... Edit: Leif Endret 15. september 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Kan bruke hvilken som helst bryter på reset knappen ja... Hvert fall på mitt HK... Har prøvd med lys-bryter, funka fjell... Men ikke som av/på knapp Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Kan bruke hvilken som helst bryter på reset knappen ja... Hvert fall på mitt HK... Har prøvd med lys-bryter, funka fjell... Men ikke som av/på knapp Joda, så lenge du setter den tilbake til utgangspunktet så er ikke det noe problem... Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Kan bruke hvilken som helst bryter på reset knappen ja... Hvert fall på mitt HK... Har prøvd med lys-bryter, funka fjell... Men ikke som av/på knapp Joda, så lenge du setter den tilbake til utgangspunktet så er ikke det noe problem... Trengte ikke det på reset knappen, av en eller annen grunn... Men selvfølgelig på av/på knappen... Lenke til kommentar
sigen Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Det feteste hadde vært å lage reset-knapp med en kill-switch, eller kanskje flere koblet i serie? Kan tegne opp koblingsskjema kjapt til deg om du vil det Killswitch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå