gerryZ Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Hei.. Jeg har et bra skjermkort uten tv-utgang. Jeg tenkte derfor jeg kunne slå to fluer i en smekk ved å handle et bilde redigerings program med PCI kort for editering av gamle video opptak, samt bruke hardware kortet som tv ut kort. (Jeg har en TV på soverommet, som bare venter på å få spilt av filmene jeg har på PCen) Jeg gikk for Pinnacle Studio (9) Av/Dv.. Men jeg finner ikke helt ut av hvordan jeg kan bruke TVut delen av PCI kortet mot streaming av vanlige playere (WindowsMediaPlayer,Quicktime,DivxPlayer osv)..Vanlige spillefilmer blir for stort for å presse inn i PinnacleStudio9 Finnes det i det hele tatt noen måter å "bypasse" skjermkortet og knytte filmene mine opp mot PCI kortet istedet, slik at det blir mulig for meg å se disse filmene på TVen? Eventuelt: Finnes det noen playere som kan kjøres mot et slikt kort.. Eller kanskje vet dere om det finnes noen Pinnacle plugins for Windows Media Player? Håper dere skjønner hvor jeg vil hen Endret 2. september 2005 av gerryZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå