germ Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Kjøp ny 1557 og installert xp pro. Etter maskinen har vært i hvilemodus finner jeg ingen trådløse nett! Prøvd de-/aktivere nettverket og litt forskjellig.. må starte maskinen på nytt for å komme på nett! Tips? Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 jepp sliter med det samme jeg også, har en tundra 1557, men med meg skjer det bare hvis den har stått i hvilemodus over helgen, da må jeg starte både modemet og datamaskinen på nytt, ganske tungvint ja Lenke til kommentar
danandre Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Hmm, ja hadde samme problemet med en Dell X1. Det viste seg at NIC kortet hadde en strøm-sparende funksjon, som gjorde at det ble skrudd av, etter så så lang tid, hvis den ikke ble brukt. Du kan prøve å snoke litt rundt i Kontrollpanel og i System. Nettverkskort har iallefall en fast strømsparende kontroll : Endret 2. september 2005 av danandre Lenke til kommentar
germ Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Fanken, får det fortsatt ikke til. Gjorde som bildet ovenfor. Står endel om strømstyring men kun om forbruk/ytelse. Ikkeno av interesse hva mitt problem angår. Takker for svar forresten! Anyone? Lenke til kommentar
Ggg Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 På min bærbare pleie dette problemet å løysa seg ved å skru av og på wlan-funksjonen fysisk. Eg har dell og på denn er det Fn-F2 som skrur av/på, variere etter pc-type. Det er heller ikkje alle bærbare som har denne muligheten. (Trur det den gjer er det samme som disable/enable i bios, men ein slepp jo reboot) Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Har hatt akkurat samme problemet med min Dell I8600, og Asus WL-500G. Hos meg forsvant problemet ved å oppgradere firmvare på Asusen, altså den trådløse routern. Gjorde ingenting med driverne på den bærbare... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå