Badjoo Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) [Edit] jeg har bynt på et prosjekt nu.. der Hk kan "skyves" ut på skinner, og det er lett å kommet til hk.. kan lage worklogg senere! men jeg husker jeg så en testrigg her på forumet for en stund tilbake, Tittel'n var noe som: "Noe for de som bytter/moder pcn'n mye?" Uansett, den jeg så her var i et stål"bur".. Endret 5. september 2005 av Badjoo Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Jeg har aldri sett en "Testrigg" før, men jeg kan tenke meg at de bare har brugt et gammelt kabinett som de har tatt av alle sidene på. PS:Du bør skifte navn på tråden før det kommer en moderator å stenger den p.g.a. brudd på tre-ord-regelen ("testrigg" skrives i ett ord) Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) har et gammelt skjelett av et gammal ATX kabinett hvis du er intressert, skal kastes uansett så jeg tenkte at det kan gis bort, eneste er at det er elgammel hardware på det^^ det er jo easy å fjerne^^ har planer om å bygge om det kabinettet jeg har nå til en test-rigg, ta vekk begge sidedørene og litt annet småjusteringer, det kan funke det? men har et spm angående STØV, det er jo fienden våres, det blir jo det støvlagere da? Endret 5. september 2005 av Master Casemod Lenke til kommentar
Badjoo Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Master Casemod: hvor bor du? blir kansje litt langt å sende det ;P hehe Tviler på at det blir så mye støv, værtfall ikke så mye som jeg tar in å ut deler.. Endret 5. september 2005 av Badjoo Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 hehe, ja blir nok det. bor i oslo jeg^^, men et gammelt kabinett er genialt ja. style det litt å^^ hehe Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Visst du skal ha hardwaren i så lenge at det blir så mye støv på det, så er det jo ikke noen vits i å ha den i en testrigg? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) OT: Er det noe worklog på chieftec'en din? Pain193 Endret 6. september 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) OT: Er det noe worklog på chieftec'en din? Pain193 Nei, desverre Edit: Men visst det er noe du lurer på angående den, send en PM eller noe Endret 6. september 2005 av Pain193 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå