BigJackW Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Hei Jeg har 3 Yorkville YS-115 Monitorer Den ene av dem har en sikring hatt det litt hardt . Derfor leter jeg etter en sikring, jeg har lett på Shell, bilforentnin, og 1 TV og radio forhandler. TV og Radio forhandleren hadde ikke noe, så jeg gikk på shell og spurte om de hadde nå lignenede, de hadde det (det er en vanlig bil lyspære) men de måtte vite hvor mange watt den sikringa var. Viss ikke kunne det gå til hel*****, og det hadde ikke vært så bra. Vet noen hvor mange vatt den sikringa er? Det som stod på monitoren er: Yorkville Performance Series 200W Sound Reinforcement Cabinet YS-115 200 WATTS 8 OHMS Har noen bilder av det kortet som var inni der. sikringa sitter på, det ser dere sikkert. Endret 3. september 2005 av BigJackW Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 skal vel stå på sokkelen til lampa\sikringa? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 skal vel stå på sokkelen til lampa\sikringa? Nei det gjør ikke det, det står bare 1141 Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 har du sjekket elfa? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 Elfa? Hva er det.? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå