Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

dell x1 - finner ikke trådløst nettverk

Anbefalte innlegg

hjelp!!

har netopp fått min nye dell x1.

Ladet opp og logget på, alt fungerte fint. Trådløst nettverk og alt.

Men så plutselig begynner musepekeren å hoppe rundt og så virker ikke det trådløse nettverket lenger. Står ::

Ingen trådløse nettverk i rekkevidde!

Litt rart når jeg sitter påkoblet på det samme trådløse nettverket og skriver på den stasjonære pcen nå.

Noen som kan hjelpe??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heh, regner med du har prøvd å sette maskinen nærmere routeren?

hehe...ja!! ;)

har prøvd veldig mye rart--restarte router------->

men som sagt...det virker jo på alle de andre pcene i huset...

kan jo prøve å installere drivere til pcen på nytt, men fikk den jo i dag...og den virker for noen timer siden...skulle jo ikke være noen problemere allerede.... :mad:

Lenke til kommentar

jasså...så ledningen kan være løs..har jo fått koblet meg på før da..så det er rart..virker som alt er veldig ustabilt :hmm:

er det nødvendig å installere noen drivere for D-Link?? Det skulle jo virkelig ikke være det!?!?!?

men er lei av at det er så utrolig ustabilt...må få fikset dette nu ! :cry:

Lenke til kommentar
jeg tviler på at de forskjellige merkene har noe som helst å si for nettverkskvaliteten.

Det kan ha ganske mye å si egentlig.

Prøv å koble til med National Semiconductor nettverkskort og et Thomson Speedtouch ADSL modem, og du har lykkespill uten like ;)

Lenke til kommentar

Som du sier, oppdater firmwaren i ruteren til nyeste versjon, og nyeste drivere til nettverkskortet. Fungerer ikke dette bedre så prøv å bytte kanal i ruteren den sender på. Hjelper ikke dette så er det nesten bare en ting som hjelper, det er enten å bytte ruter eller nettverkskort i pcen. Enkelte rutere og kort vil bare ikke jobbe godt sammen av en eller annen rar grunn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...