Shurom Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Greide og slette systemtray på panelet øverst, hvordan får jeg det tilbake? Lenke til kommentar
zyp Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Høyreklikk -> legg til -> applet -> systemkurv. Lenke til kommentar
Shurom Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 har ikke det valget? Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 gnome eller kde eller noe annet? Lenke til kommentar
zyp Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Sannsynligvis GNOME, siden panelet er øverst. Valget er ikke helt slik jeg skrev, men noenlunde sånn. Endret 2. september 2005 av zyp Lenke til kommentar
Shurom Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 det er ikke noe sånt, jeg har sjekket alle valgene på "legg till på panelet" og ja jeg bruker gnome Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 I Engelsk GNOME heiter det "Notification Area" Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Heter varslingsområde. EDIT: (på norsk) Endret 2. september 2005 av LessThanJake Lenke til kommentar
Shurom Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 (endret) nå forvirrer dere bare :s , kan noen si meg hvordan jeg legger til varslingsområde igjen evt med et screenshot. Et bilde sier mer enn tusen ord vet dere ;-) Endret 2. september 2005 av Plexiglass Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 nå forvirrer dere bare :s , kan noen si meg hvordan jeg legger til varslingsområde igjen evt med et screenshot. Et bilde sier mer enn tusen ord vet dere ;-) Høgreklikk på panel > Legg til på panelet > Varslingsområde Lenke til kommentar
Shurom Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 nå forvirrer dere bare :s , kan noen si meg hvordan jeg legger til varslingsområde igjen evt med et screenshot. Et bilde sier mer enn tusen ord vet dere ;-) Høgreklikk på panel > Legg til på panelet > Varslingsområde Arrg det er nettopp det valget jeg ikke har, ellers hadde jeg ikk spurt. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Slik er det iallefall til meg: Gnome 2.11.92, engelsk: norsk: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå