Iguil Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Ja jeg har altså en ZyXeL Dimension ES-2024, som er nokså ny. Har et litt snodig problem, rett på denne switchen står det mange servere/andre switcher som står på 24/7, og disse fungerer greit, for disse portene er aktive ved oppstart/reboot av switchen. Men noen dager etter slutter alle porter som i utgangspunktet ikke har noe koblet til seg å virke før man rebooter. Altså jeg plugger f.eks en laptop i en port, og ikke noe signal, men straks etter en reboot funker det. Merk at dette gjelder ikke de porter som alt er aktive før feilen oppstår, bare de som er inaktive. Edit: dette er en managed switch Spør om det var noe dere ikke forstod, lurer på om noen kanskje har opplevd noe lignende. Endret 2. september 2005 av Iguil Lenke til kommentar
Xpression Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Har selv litt erfaring med akkurat denne switchen, men har aldri opplevd noe lignende. Er mulig jeg tar feil men kanskje en firmware oppdatering hadde vært på sin plass? Det ligger i allfall en her: Firmware Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå