nahoy Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 har en fujitsu siemens amilo d cy 23 den har tv-ut men jeg får det ikke til å virke den oppdager aldri tv'en jeg lurte på om man kunne sette i en binders eller noe et sted for å lure sensoren. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Jeg lurer på om du kunne kople på en 70 ohms motstand på utgangen for å lure sensoren. Eller... jeg VET du kan kople på en motstand, men er bare litt usikker på verdien. Skal vel kobles på de lederne som gir composite ut. Endret 2. september 2005 av sedsberg Lenke til kommentar
nahoy Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Jeg lurer på om du kunne kople på en 70 ohms motstand på utgangen for å lure sensoren. Eller... jeg VET du kan kople på en motstand, men er bare litt usikker på verdien. Skal vel kobles på de lederne som gir composite ut. takk, men har dessverre ikke så mange motstander liggende, men takk for svaret allikevel. Det finnes ikke noen måte man kan gjøre det med software bruker winxp Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Jeg vet at mitt skjermkort, GF 6800, (eller driverne til det da) kan tvinge utgangen på selv om det ikke er koblet noe til. Force TV detection heter valget under advanced display properties. Aner ikke om andre skjermkort har denne funksjonen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Lite spørsmål: Kvifor vil du tvinge PCen til å sende signal ut når det ikkje er ein TV kopla til? Lenke til kommentar
nahoy Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 det var noe sånt jeg lette etter ja, men det ser ikke ut som det finnes noe slikt i de s3-driverne jeg har nå Lenke til kommentar
nahoy Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Lite spørsmål: Kvifor vil du tvinge PCen til å sende signal ut når det ikkje er ein TV kopla til? Selv når tv'en er koblet til vil den ikke skrus på. Dessuten er jeg ikke helt sikker på hvilke instillinger jeg skal ha på tv'en min og om jeg skal bruke s-video eller composite. Kjekt at tv ut er skrudd på når jeg skal teste. Så er jeg heller ikke sikker på om driveren er den rette Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Noen TV-er har ikke rett impedans/resistans slik at de blir korrekt detektert. Kamerat av meg må koble PC'n til videospilleren for å få skrudd på TV-utgangen. Etter det kan han kople over til TV-en. Endret 2. september 2005 av sedsberg Lenke til kommentar
nahoy Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 aha! skal prøve det.. imorgen..... nå er det tid for snorking Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå