Jola Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 To spørsmål: 1. Disc2phone virker ikke på PC'en min. Jeg får feilmeldingen: (vedlagt bilde) 2. For å oppsette min mobil for waptjenester sender ber jeg telenor sende meg et oppsett. Det står at jeg bare skal trykke ja, men jeg får spørsmål om å oppgi kode for at oppsettet skal kunne installeres. Men jeg får aldri oppgitt noen kode. ? MVH Lasse Lenke til kommentar
Jarl-Håvard Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 1: Den vet jeg ikke. 2: Har du prøvd pin? Vis du ser i manualen så står det sikkert en kode der. Lenke til kommentar
Jola Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Prøvde Pin ja. Virket ikke. Fant dessverre ikke noe i manualen heller. Endret 2. september 2005 av Jola Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 For å oppsette min mobil for waptjenester sender ber jeg telenor sende meg et oppsett. Det står at jeg bare skal trykke ja, men jeg får spørsmål om å oppgi kode for at oppsettet skal kunne installeres. Men jeg får aldri oppgitt noen kode. ? Hvis du fikser wap og gprs oppsett fra nettet, telenormobil.no så står det en kode du må taste inn der tror jeg. Hvis jeg ikke husker feil er det 0000.... AW Lenke til kommentar
Jola Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Hehe.. så enkelt ja.. Fikk det akkurat til, lastet ned wapoppsettet til en annen ericsson-modell. Men har fortsatt problemer med disc2phone. Ingen som er kjent ved dette problemet? Lasse Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 For å si det sånn: Det er ikke så mye du går glipp av om ikke Disc2Phone virker (med mindre du ønsker å herpe kvaliteten på mp3 ordentlig før du slenger det over da...) Lenke til kommentar
Jola Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 Det med å herpe mp3filene skikkelig hørtes fristende ut.. Har du et annet program å anbefale? Hadde vært fint å systemaitsere dem på dataen før jeg legger de inn på mobilen. --Lasse-- Lenke til kommentar
magfa Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Jeg har samme problem med disc2phone, umulig å få det til å virke. kan legge mp3 direkte over på w800i'en men da funker det jo kun når man spiller av en og en sang (spor).. noe som blir for tungvint i lengden... hvordan får man det til å virke i(artister)? er det spesielle mapper man bruker eller finnes det andre programmer man kan laste ned? EDIT! fikk det til å virke når jeg lagde en extra mappe i mappa.. men kan godt tenke meg et program også.. Endret 2. oktober 2005 av magfa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå