Gå til innhold

Jeg har to w800i-spørsmål.

Jola

Anbefalte innlegg

To spørsmål:

1. Disc2phone virker ikke på PC'en min. Jeg får feilmeldingen: (vedlagt bilde)

2. For å oppsette min mobil for waptjenester sender ber jeg telenor sende meg et oppsett. Det står at jeg bare skal trykke ja, men jeg får spørsmål om å oppgi kode for at oppsettet skal kunne installeres. Men jeg får aldri oppgitt noen kode. ?

MVH Lasse

post-193-1125672975_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For å oppsette min mobil for waptjenester sender ber jeg telenor sende meg et oppsett. Det står at jeg bare skal trykke ja, men jeg får spørsmål om å oppgi kode for at oppsettet skal kunne installeres. Men jeg får aldri oppgitt noen kode. ?

Hvis du fikser wap og gprs oppsett fra nettet, telenormobil.no så står det en kode du må taste inn der tror jeg. Hvis jeg ikke husker feil er det 0000....

AW

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Jeg har samme problem med disc2phone, umulig å få det til å virke.

kan legge mp3 direkte over på w800i'en men da funker det jo kun når man spiller av en og en sang (spor).. noe som blir for tungvint i lengden...

hvordan får man det til å virke i(artister)? er det spesielle mapper man bruker eller finnes det andre programmer man kan laste ned?

EDIT! fikk det til å virke når jeg lagde en extra mappe i mappa.. men kan godt tenke meg et program også..

Endret av magfa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...