Ksungam Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) http://img350.imageshack.us/my.php?image=buggaskjerm1af.jpg Slik har skjermen min sett ut siden i går, da jeg plutselig skrudde på pcen. Aner ikke hva som har skjedd, men oppløsninga er helt fucka. Tror jeg stilt litt på størrelsen på knappene foran på skjermen her om dagen, men det skal vel ikke ha noe med dette å gjøre? Antageligvis er feilen et eller annet helt åpenbart, men jeg finner den ikke, er det noen som vet? Edit: Har en 19" skjerm forresten, og oppløsninga som er på er den jeg alltid har brukt. bare at alt er større. F eks skriften, ikoner og slikt. Spess ikonene nede på startlinja til høyre. Endret 2. september 2005 av ZiroN Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Ikke sikker, men har du sjekket dpi instillingene? skjerminstillinger -> Instillinger -> avansert -> generelt Står de på 96 (standard)? Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Det funka! <3 you <3 hw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå