Πεισιθάνατος Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 OT: Hvem kom først: "tom waits for alice" eller "KaYcH"? Dypt Ah, jeg oppdaget nå at avataren til tom waits for alice er nesten den samme som min... Jeg veit ikke hvem som var først, men spiller det noen rolle? Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 ÅLESUND (VG) Forskrekket måtte sogneprest og sogneråd konstatere at konfirmantene hadde rett: Kirkeporten i Hornindal er full av satansymboler! ÅÅÅÅ NEI VERDEN GÅR UNDER!! jaja, biblen og dems tilhengere har funnet opp satan, så får de ta konsekvensene av det og :!: Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 ....tror du har misforstått litt. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Grunnen til de brukte kors for og korsfeste noen er ganske logisk. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 tempelridderne satt med noe som kunne true grunnvollene til kirkens makt Å? Sikker på at du bare ikke har forlest deg på Da Vinci-koden? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 tempelridderne satt med noe som kunne true grunnvollene til kirkens makt Å? Sikker på at du bare ikke har forlest deg på Da Vinci-koden? godt mulig, men det er en grei teori Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Egentlig ikke.. Det er ganske usannsynlig ifølge ekspertene. Og da MENER jeg de virkelige ekspertene... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 da så.. men det hadde vært litt morro Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 http://www.ma.utexas.edu/~gnicholson/pentagram.jpg En korsfestet kristus opp ned er, som kjent, et satanistisk symbol. Hehehe.. fikk bare så lyst Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Noez, satan comes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå