Πεισιθάνατος Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Link Jeg synes denne var litt morsom. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Det samme skjedde ei jul her, då julestjernene i hovudgata hang feil vei. Endret 2. september 2005 av ptv- Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Det samme skjedde ei jul her, då julestjernene i hovudgata hang feil vei. Seriøst? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) De slo straks alarm :!: Kirkeporten består av to deler med fem betlehemsstjerner i hver. Men ikke en eneste av stjernene står den rette veien - med spissen vendt opp mot himmelriket. ehh, jo den lengst til venstre på bilde ^^ Endret 2. september 2005 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Hehe, men har noen lest Da vinci koden? Tror det sto en del om det symbolet etellerannet sted i den. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Var ikke det satansymbolet egentlig tatt? Mener å ha lest at det betydde lys ellerno fint ting før. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Var ikke det satansymbolet egentlig tatt? Men hakekorset betyr jo egentlig sol, så det er bare det at vi forbinner det med noe "galt". Har vel altid betyd noe slemt, eller noe med magi å gjøre. Husker ikke sånt lenger. Endret 2. september 2005 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
simes Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Jeg husker jeg holdt foredrag om pentagrammet i religion på vgs. Litt synd at alle tar det som et satan-symbol og intet annet. Det har en litt bredere historie enn som så. Alle elegante symboler blir jo tatt inn i spiritisme og etterhvert satanisme, så.. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 13.12.04 kl. 08:03 Ikke alle kan være like tidlig ute, men morsomt er det lell Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 OLD lol! har lest den for et år siden jeg.. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Jeg kunne gjerne ha tenkt meg å ha en slik port Men, det står vel greier om Satan i bibelen også.. eller? Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 hvorfor i helvete betraktes pentagrammet som et satan symbol anyway? *hate den gamle katolske kirken* syns egentlig pentagrammet er litt fint jeg Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Ser ikkje noe stygt i det nei Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 Hmmm... Swastika (Hakekorset) betyr ikke sol, men hvis du snur hakene, gjør det det. Swastika (med hakene den veien vi er vant til) stammer imidlertid fra Asia et sted, så det var allerede tatt fra før. Når det gjelder pentagrammet, kan jeg vise dere hva det gjerne skal symbolisere for satanistene: Et geitehode, altså. Pentagrammet pekende oppover er både et hedningsymbol og et kristensymbol, men pekende nedover er det et hedningsymbol og satanistsymbol. Ja, det er en gammel artikkel, men den er fortsatt morsom. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 det stemmer at hakekorset er et asiatisk symbol. Nærmere bestemt buddhistisk Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) http://img.photobucket.com/albums/v619/KaYcH/goatagram.jpg Et geitehode, altså. Det der ser ikke ut som noe geitehode for meg. Hvorfor geitehode.. egentlig? Edit: Kom litt dialekt inni der ja.. Endret 3. september 2005 av Newt32 Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Hva har Venusstjernen med Satan og geitehoder å gjøre egentlig? Flott at dere vet hva dere prater om. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 OT: Hvem kom først: "tom waits for alice" eller "KaYcH"? Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 OT: Hvem kom først: "tom waits for alice" eller "KaYcH"? Dypt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå