Ogorskli Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 tenkte kanskje jeg skulle handle meg en bærbar fra dem, da det virker til at de har billige priser, men så tenkte jeg at jeg måtte ta og forhøre meg litt om dem først. Er det noen her som vet hvordan de er å ha med å gjøre? Er de til å stole på, jeg mener, dersom feks datan skulle ha feil, hvordan er de i forhold til reparasjon, eller tilbakelevering? Tenkte jeg kanskje skulle bestille denne: Centrino 750 (1.8GHz - 533FSB), 1024MB DDR2-533, 80GB HD (16MB Cache), 15” TFT, DVD±RW Dual Layer, ATI Radeon X700/256MB, 54MBIT WLAN, LAN, Bluetooth, Webcam, Card Reader PRIS: 11985 Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 tenkte kanskje jeg skulle handle meg en bærbar fra dem, da det virker til at de har billige priser, men så tenkte jeg at jeg måtte ta og forhøre meg litt om dem først. Er det noen her som vet hvordan de er å ha med å gjøre? Er de til å stole på, jeg mener, dersom feks datan skulle ha feil, hvordan er de i forhold til reparasjon, eller tilbakelevering? Tenkte jeg kanskje skulle bestille denne: Centrino 750 (1.8GHz - 533FSB), 1024MB DDR2-533, 80GB HD (16MB Cache), 15” TFT, DVD±RW Dual Layer, ATI Radeon X700/256MB, 54MBIT WLAN, LAN, Bluetooth, Webcam, Card Reader PRIS: 11985 Tråd for disse maskinene her... http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=433190 (du finner sikkert svar der) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå