Gå til innhold

World Of Roguecraft 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er vi da enige om at denne filmen ikke beviser noe annet enn at folka han spilte mot suger? Det er iallefall min mening.

Filmen viser at roguer critter for 1000 naken med en worn dagger. Om noe kan kalles definisjonen på overpowered, er det dette.

HAdde vært _rimelig_ kjipt om eviscerate hadde vært våpen basert da. Ettersom det er alt han baserer seg på som tidligere sagt.

Lenke til kommentar
Eneste som imponerte meg i den drittfilmen der var hvor ufattelig dårlige motspillerne hans var - Seriøst, det må jo være fixed. Værste fightene jeg noen gang har sett.

 

Edit : Og grendal, wtf skjera - ser du lusker rundt her, kom deg på MSN a! :)

hehe omw

 

edit: er på jobb :-(

Endret av GRendal
Lenke til kommentar

Når han blinder over en lav sko, venter da 10 min mellom hver fight og gud vet hva, er det vel ikke -så- rart han vinner. Nevertheless, skal banne på at han hadde en del wipes før han faktisk fikk filmer som var verdt til å legge med. Eviscerate er en skill som ikke baserer seg på våpen eller noe som helst. Samme type som Execute sånn sett.

Lenke til kommentar
Er vi da enige om at denne filmen ikke beviser noe annet enn at folka han spilte mot suger? Det er iallefall min mening.

Filmen viser at roguer critter for 1000 naken med en worn dagger. Om noe kan kalles definisjonen på overpowered, er det dette.

lol :roll:

 

Eviscerate er ikke basert på våpen damage, det er derfor det er mulig for han å drepe naken med en worn dagger. Legg merke til at han satser alt på cooldowns og rask combo point oppbygning. Han bruker bl.a. premeditation, og har sikkert Initiative. Det 75% for 5cp's med det samme han bruker cheap shot. Da fyrer han av cold blood + evisc, og har gjort 1k damage på under et sekund. Deretter gjør han det om igjen vha. preparation.

 

Han hadde ikke gjort mer skade om han hadde hatt armor på og brukt krol blade.

 

Edit: Dessuten må de fleste han spilte mot vært characters kjøpt på Ebay. Fy faen så dårlige de var.

Endret av Pug
Lenke til kommentar
Er vi da enige om at denne filmen ikke beviser noe annet enn at folka han spilte mot suger? Det er iallefall min mening.

Filmen viser at roguer critter for 1000 naken med en worn dagger. Om noe kan kalles definisjonen på overpowered, er det dette.

Warlocks kan også critte for over 1000 naken, uten noe som helst våpen.

Er dem og overpowered? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Er vi da enige om at denne filmen ikke beviser noe annet enn at folka han spilte mot suger? Det er iallefall min mening.

Filmen viser at roguer critter for 1000 naken med en worn dagger. Om noe kan kalles definisjonen på overpowered, er det dette.

Warlocks kan også critte for over 1000 naken, uten noe som helst våpen.

Er dem og overpowered? :dontgetit:

warlock er ikke en melee class og våpen og armor er ikke så viktig for å crite som for rogue

Lenke til kommentar
Er vi da enige om at denne filmen ikke beviser noe annet enn at folka han spilte mot suger? Det er iallefall min mening.

Filmen viser at roguer critter for 1000 naken med en worn dagger. Om noe kan kalles definisjonen på overpowered, er det dette.

Warlocks kan også critte for over 1000 naken, uten noe som helst våpen.

Er dem og overpowered? :dontgetit:

warlock er ikke en melee class og våpen og armor er ikke så viktig for å crite som for rogue

Men dem kan fortsatt critte for over 1000 naken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...