JokerHaulan Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Hei jeg bare lurte på en liten ting Jeg har en pc som klikker i spill jeg, lurte på om noen kunde tenkte seg til eventuelt hvilke produkter det er noe feil med? Når jeg er i FarCry så kan det hende at bilde fryser seg og at det ikke hjelper å trykke Ctrl+Alt+Del, og noen ganger så bare restarte pc av seg selv i spillet. noen som har forslag hvem produkter som kan være no feil med? TAKKER FOR HJELP Lenke til kommentar
Slick Rickster Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Det kan sikkert være mye rart, men en begynnelse kan jo være å teste RAM. Finnes diagnoseverktøy for dette ute på nettet. Lykke til! Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 hmm synes det høres rart ut at det kan være Ramen men er det noen andre forslag? eller kanskje det er noen andre som har hatt det problemet selv? Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Dette kan være en av de mange driverproblemene folk har. Post specs så kan jeg kanskje hjelpe mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå