Mushaboom Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Begge. Står flere timer hver dag.. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 rumpen Mot fyren bak deg i køen? Tror ikke folk liker og få en ræv i skrittet sånn helt uten videre. haha! :!: Lenke til kommentar
Mato Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 blir vell for det meste på høyre side , men prøver altids og finne meg noe og sitte på før eg blir stående , er ikke så gla i og stå , og finnes det noe og legge seg på så er det beste , eller sitte med beina på bordet eller en stol Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Har aldri falt meg inn å lene meg til sida. Jeg bruker begge beina alltid. Alt annet føles ekkelt på kroppen. Da må du jo anstrenge det ene beinet mer enn det andre, istedenfor å slappe av i begge! Lenke til kommentar
Sink Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 rumpen Mot fyren bak deg i køen? Tror ikke folk liker og få en ræv i skrittet sånn helt uten videre. Spørs helt på personen(jenta) :o Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Mest vestre, men bytter på når det blir slitsomt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 rumpen Mot fyren bak deg i køen? Tror ikke folk liker og få en ræv i skrittet sånn helt uten videre. Spørs helt på personen(jenta) :o Ikke litt ubeghaleig hvis moren din står bak deg, så begyner en kåt jente og gni ræva si mot skrittet dit Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 rumpen Mot fyren bak deg i køen? Tror ikke folk liker og få en ræv i skrittet sånn helt uten videre. Spørs helt på personen(jenta) :o Ikke litt ubeghaleig hvis moren din står bak deg, så begyner en kåt jente og gni ræva si mot skrittet dit neida.. funker fint Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Høyre. Det er mest naturlig for meg. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 rumpen Mot fyren bak deg i køen? Tror ikke folk liker og få en ræv i skrittet sånn helt uten videre. Heit dame skyter plutselig rumpa mot din penis... hmmmmmmmmmm Nå tenker jeg selvfølgelig ikke på kfz som ei heit dame da, men hvis det hadde vært ei heit dame... Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg har vekta på høgre fot. Står jeg lenge og blir lei så bytter jeg selfølgelig over til venstre Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Alltid høyre side Jepp Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Som regel venstre hofte. Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 bytter litt på jeg... Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Har aldri falt meg inn å lene meg til sida. Jeg bruker begge beina alltid. Alt annet føles ekkelt på kroppen. Da må du jo anstrenge det ene beinet mer enn det andre, istedenfor å slappe av i begge! Samme her Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 venstre. selv om jeg bruker høyrefoten til det meste! Lenke til kommentar
EVH Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 bytter faktisk ganske mye på. spørs hvilken side jeg lener meg til liksom, og det kommer ann på hvilke vegger på tbanen som er ledige å lene seg til =P så det er litt random. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Kjører like mye vekt på begge, noe annet fører til dårlig balanse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå