chokke Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Ja, noe interesant å lure på, men hvilken hofte hviler dere på når dere står stille og venter på noe. Hvilken side legger dere tyngden. Selv hviler jeg på venstre, altså at høyre ben blir slapt og løst og ledig . Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) venstre trur jeg. edit: hender jeg lener meg til veggen Endret 2. september 2005 av Gohan Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Kommer jo selvsagt ann på omgivelsene det, men stort sett lener jeg meg på ryggen... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Vet ikke, leker ikke jente på fritida jeg Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Vet ikke, leker ikke jente på fritida jeg du gjør ikke det nei, men du kunne kanskje la være å poste her og da? så slipper vi sånne som deg som er så kule og tøffe. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 testa nå.. venstre faktisk, ble bare rart å rpøve med høyre aldri tenkt på det.. fin tråd Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 prøver å a være å lene meg på en side, fysoterapauten min sier fyfy til det haha Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Ligger på magen jeg, med ene handa under meg , er deilig å ligge sonn Lenke til kommentar
simes Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Ligger på magen jeg, med ene handa under meg , er deilig å ligge sonn Når du venter på bussen? Eller står i kø på rimi? Jeg lener meg oftest på høyre. Edit: Nei, vent.. Høyre.. Endret 2. september 2005 av zimen Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Ligger på magen jeg, med ene handa under meg , er deilig å ligge sonn Når du venter på bussen? Eller står i kø på rimi? Jeg lener meg oftest på venstre. lære seg å lese...hehe jeg lener meg mest på høgre Lenke til kommentar
Togo Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Blir som oftest venstre når jeg slapper av. Er jeg anspent eller konsentrert blir det nok begge hoftene. Endret 2. september 2005 av Togo Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Vet ikke, leker ikke jente på fritida jeg du gjør ikke det nei, men du kunne kanskje la være å poste her og da? så slipper vi sånne som deg som er så kule og tøffe. Pff, jeg er tøffere en toget! Lol! Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Ligger på magen jeg, med ene handa under meg , er deilig å ligge sonn Når du venter på bussen? Eller står i kø på rimi? Jeg lener meg oftest på høyre. Edit: Nei, vent.. Høyre.. Rett før jeg pisser på meg av latter :!: Selv setter jeg meg ned så fort jeg finner en benk, men må jeg stå, så varierer det hvilken side jeg støtter meg til.. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Misforstod denne tråden litt, trodde det var prat på hvilken side du lente deg dersom du lente deg mot en vegg e.l... Hmm, jeg tror jeg lener meg mest på høyre fot... Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Jeg tør å påstå at jeg starter på et ben, og bytter til det andre etterhvert! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 vi må få opp en poll Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Jeg legger meg helst ned, men om jeg må hvile på hoften bytter jeg på. Ikke lett å være lat. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 vi må få opp en poll Ja! Også få opp poll på forsiden også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå