tiiim Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Nå hører jeg litt her og litt der om hva som vil komme ut av spill til Xbox 360, men vi nærmer oss lanseringen nå. Er faktisk ikke mange ukene igjen Så vil veldig gjerne vite med 100% sikkerhet hvilke spill som vil komme til lanseringen, eller rundt lanseringen av selve boxen (360'n så klabbert) Har lest på gamestop.com at disse er klare rundt lansering og starten av '06: 01.11.05: Perfect Dark Zero Project Gotham Racing 3 Call of Duty 2 Gun Madden NFL 06 NBA Live 06 Quake 4 Tiger Woods 06 Tony H. American Wasteland 2 Days to Vegas Alan Wake Battlefield 2: Modern Combat Blue Dragon Chrome Hounds Dead or Alive 4 College Hoops 2K6 Dark Sector Demonik Dog Tag Final Fantasy XI Huxley Kameo Elements of Power Metronome NHL 2K6 Ninety-Nine Nights Possession Prey Scarface: The World is Yours ShadowClan Splinter Cell 4 Stranglehold The Darkness Theseis Tomb Raider: Legend 08.11.05 Ghost Recon: Advance War Fighter 15.11.05 Condemned: Criminal Origins FIFA Soccer 2006 Madden NFL 2006 Need For Speed: Most Wanted Ridge Racer 6 Tiger Woods PGA Tour 06 17.11.05 Amped 3 NBA 2K6 Top Spin 2 18.11.05 Frame City Killer 21.11.05 Elder Scrolls IV: Oblivion 22.11.05 King Kong 01.12.05 Full Auto Saint's Row Test Drive Unlimited The Outfit 02.01.06 Burnout: Revenge Lost Odyssey 01.02.06 Lost Odyssey The Godfather 01.03.06 Def Jam Fight Night Gears of War 01.06.06 Halo 3 Har dere noe mer info ville det vært toppers, lurer veldig på lanserings spillene også. Og egentlig, når lanseres Xbox 360, noen spesefikk dato ennå? Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Release datoen til Oblivion er ihvertfall ikke fastsatt offisielt. Det står mye rart ut på nettet, men ingen kan stole på noen av dem. Hvis ikke det kommer direkte fra utvikleren da. Men fine spill! Gleder meg mye! Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Release datoen til Oblivion er ihvertfall ikke fastsatt offisielt. Det står mye rart ut på nettet, men ingen kan stole på noen av dem. Hvis ikke det kommer direkte fra utvikleren da. Men fine spill! Gleder meg mye! derfor jeg lurte på om noen viste noe om noen realise-spill sånn 100% sikkert Lenke til kommentar
magneto Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Den lista er ihvertfall ikee 100% sikker.. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 det er vel ingenting som er sikkert. Folka bak NFS MW mener at PGR3 ikke kommer til å rekke launch i det hele tatt, og at MS er klar over dette og derfor har pushet penger inn i NFS MW for å få det ferdigstilt. Husker ikke hvor jeg leste det, men tror det var gamespot eller joystiq Lenke til kommentar
magneto Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Leste oxo dette desverre... Ja, ja. den som venter på no godt... bla bla Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Jeg bare venter på å få en releasedato på konsollen jeg. Så kjøper jeg så mange spill jeg har råd til =) Håper på å få kjøpt meg 4-5 spill på release-dagen Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Jeg bare venter på å få en releasedato på konsollen jeg. Så kjøper jeg så mange spill jeg har råd til =) Håper på å få kjøpt meg 4-5 spill på release-dagen Dette blir nok juleferien brukt til ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå