Gjest Slettet-52Y1nIV0tv Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Ser dette bra ut? Skal legge inn bestillingen så om noen har noen innvendinger så si det nå eller ti for alltid Skal overklokke litt her og litt der og ser vel for meg at jeg trenger litt andre vifter etterhvert, så ikke kommenter på dette er dere grei. Oppsettet ser dere i signaturen. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 ikke ha så dårlig ram, ta heller noe Corsair eller Ocz. Og du har ikke bruk for 4000+ vil jeg si, ta heller en 3700+ og 2gb ram Lenke til kommentar
wotg Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Asus A8N-SLI premium isteden for MSI kortet. 7800GT isteden for GTX, bruk mellomlegget til 2GB ram. 3800?+ istedenfor 4000+ ikke stor nok ytelses forskjell til å forsvare prisen. Større strømforsyning hadde vel heller ikke vært en dum ide... Veldig bra kabinett du har valgt da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Den rammen har jo kjempetimings og har jo fått bra reviews så vidt jeg har sett iallefall. 3700+ er jeg redd blir en flaskehals i forhold til skjermkortet, men den er jo helt klart bedre value enn 4000+. Litt usikker her. 2 gig har jeg IKKE bruk for. Lenke til kommentar
capy Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 2 gig har jeg IKKE bruk for. Ikke vær så sikker på det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Blir for dyrt Endret 24. september 2019 av Slettet-52Y1nIV0tv Lenke til kommentar
StigK Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 ikke ha så dårlig ram, ta heller noe Corsair eller Ocz. Og du har ikke bruk for 4000+ vil jeg si, ta heller en 3700+ og 2gb ram Ikke gidd å skriv hvis du ikke vet hva du snakker om da. Til trådstarter, prøv å plukk med deg tracer versjonen av disse minnemodulene, ettersom de faktisk yter bedre. Lenke til kommentar
wotg Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Jo du har bruk for 2gig med ram! Det har mer å si enn de 4-5fpsene mer du får med 7800GTX kontra 7800GT... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 2 gig har jeg IKKE bruk for. Ikke vær så sikker på det! Hvor og når mener du jeg har behov for 2 gig med ram? Er rimelig sikker i min sak her, men er ingen fanatiker så alle innspill mottas med et åpent sinn Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) tja. Med ett så bra GFX kort, samt så bra skjerm, regner jeg med du vil spille i 1600x1200 oppløsning klassen. Det er rimelig bekrefta at nyere spill, iallefall Battlefield 2, kan tenke meg at det samme gjelder for andre, går kjempemye bedre med 2GB ram enn 1GB når man spiller med max settings og oppløsninger fra 1280x1024 og oppover... Endret 2. september 2005 av MrLee Lenke til kommentar
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 tja. Med ett så bra GFX kort, samt så bra skjerm, regner jeg med du vil spille i 1600x1200 oppløsning klassen. Helt riktig! Det er rimelig bekrefta at nyere spill, iallefall Battlefield 2, kan tenke meg at det samme gjelder for andre, går kjempemye bedre med 2GB ram enn 1GB når man spiller med max settings og oppløsninger fra 1280x1024 og oppover... Hvor har du dette fra? Og hvor mye forskjell er det snakk om? Er vel selv av den oppfattelsen at 2 gig nok er noe jeg vil ha utbytte av etterhvert, men ikke på det nåværende tidspunkt. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Maxtor har ikke akkurat de mest stabile hardiskene da, kjøp heller western digital! Men jeg er overbevist at du trenger 2gig Ram viss du spiller nye spill osv..... jeg har 3gig, det holder nok en stund ja Lenke til kommentar
wotg Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Maxtor diamondmax 10 diskene fungerer upåklagelig! Har du informasjon som underbygger påstanden din eclipse? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Har hatt Maxtordisken fra før og den har fungert upåklagelig. Har bare hørt lovord om den dessuten. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Jeg sier ikke de er dårlig, men det finnes bedre...Maxtor er orginalt blant hp pcer( var iallefall) jeg hadde en med det, det ble ødelagt etter et år, med installering og tømming...., en kompis av meg hadde samme problemet, byttet inn til en Western digital...., jeg vet ikke om Hp bruker hdd med dårligere kvalitet, så det kan hende at den typen du tenker er meget bra, men jeg tror Western er bedre.... Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 3700+ er jeg redd blir en flaskehals i forhold til skjermkortet, men den er jo helt klart bedre value enn 4000+. Litt usikker her. 2 gig har jeg IKKE bruk for. Den skjermen som du har valgt støtter faktisk 1600x1200, og da kan det være en idè å velge 2 gig med ram. Men, kan jo sikkert alltids kjøpe mer etter hvert.. Jeg ville valgt 2 gig.. både 3700+ og 4000+ er flaskehalser i forhold til skjermkortet.. Du har like mye bruk for 2 gig med ram som du har bruk for det skjermkortet spør du meg... Med den skjermen du har valgt Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 bare en kommentar.. de fleste disker er stabile.. det er bare det at noen blir varmere enn andre. det finnes folk som krasjer 4 disker på 2 mnd. og sier at det er harddisken som er problemet....hmm.. Jeg har en maxtor diamondmax 10 16mb.. aldri hatt en bedre disk.. ytelsesmessig ihvertfall.. skal du ha en stillegående disk, velg seagate Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Hvor skal du Bestille BennyBanassi? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Skal ikke si hvilken det var, men den ligger på prisguiden... Endret 24. september 2019 av Slettet-52Y1nIV0tv Lenke til kommentar
wotg Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Tror jeg fant den billigste kombinasjonen som er mulig uten å bestille fra sjapper som f. eks svarer telefonen mens de eter middag... Haha konge! si hvem det var da :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå