epinosa Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Etter å ha lest litt tråder om fx Birken, begynte jeg å lure litt på om det faktisk er en del syklister her? Og hvilken type? (Landevei, XC, DJ, DH, FR..) Selv sykler jeg xc/terrengsykling og dj/dirtjumping og dh/downhill.. flere som deler samme interesse? Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Er ikkke stolt av det, men jeg sykler kunn for å komme fra A til B Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Skal sykle birken til nesteår Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Sykler litt Cross Country. Har vært litt slakk i det siste, noe i forbindelse med en skade. Syklet aktivt i klubb før. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Brorsan var med i birken i år, og fikk merket sitt. Lurer på om jeg skal være med i birken også, men da tenker jeg heller langrenn... Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 mtb og landevei... Raceren min står fast i et stativ uten hjul og hendler, da jeg hadde et noe hardt møte med en bil Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Jeg sykkler Landevei, har en Kona sykkel stående, men gjør ikke annet en å dra den på hjul frem og tilbake i gata Lenke til kommentar
magio Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Jeg sykler landevei Lenke til kommentar
epinosa Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 Så kult Noen som skal satse på den store styrkeprøven neste gang da? Birken tenker jeg på i 06 eller 07.. Må trene litt hardt først Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 store styrkeprøven... det er Trondheim-Oslo det Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Sykler BMX, og Dowhill/Freeride. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Sykler for det meste på landevei eller skogsvei. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Øyvind Dahle driver vel litt med sykkling, eller i det minste snakker om å sykkle ting hvis ikke et eller annet... Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Jeg sykler Dirt og Street for det meste. Fint å høre at det er andre på dette forumet som deler samme interesse som meg! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 e har lyst til og starte og sykle... men mangler motivasjon og sykke men veier har vi ivartfall nok av. kan starte og løpe isteden da. da mangler jeg bare motivasjonen Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Øyvind Dahle driver vel litt med sykkling, eller i det minste snakker om å sykkle ting hvis ikke et eller annet... Det er vel heller et bevis på at han ikke føler seg så god i å sykle Lenke til kommentar
ivers_91 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Jeg sykler en god del. det blir som regel terreng eller landevei. spørs hva jeg gidder. skal sykle birken i 07 Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Jeg konkurrerer i XC, kjørte birken i år og skal fortsette med det. Driver og med litt trial fordi det er utrolig gøy (ikke comp). Har og lyst til å prøve DH, men har ikke utstyr pluss at jeg driver med nok allerede, går jo på skole og... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Bruk denne heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg