MrLuni Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 hmm... ka skal eg som pr ansvarlig gjøre under russe tia ? Lenke til kommentar
Togo Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Vill gjetting, men er det ikke den som skal snakke for russen og gi russen et bra navn. Og så rette opp alt det fæle russen på skolen din har gjort i russetida... Selv er jeg Vise Pres Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 hmm... da er kankje eg feil person, for eg kommer ikje til å ha noen hemmninger i tia Men arti å ha ein tittel Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Jeg ble nominert til Sheriff. Vet ikke hva det går ut på engang. Hørte at man skulle passe på de andre. Eh...barnevakt for 18 åringer? Yeah right. Sånt ansvar gidder jeg ikke Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Kunne faktisk tengt meg ein anna kul tittel, men PR kåting er vell grei d viss eg får prate med avisa å sånn Lenke til kommentar
Togo Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Ikke sitèr meg på det altså, er absolutt ikke sikker. Kommer helt an på skolen osv. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Jeg er festformann Så jeg lurer litt på om jeg ikke muligens kanskje har noe med arrangering av diverse russefester å gjøre. *Glede seg* Edit: På mandag åpner russ.no for oss, jeg frykter en hel sverm av russetråder da. Endret 2. september 2005 av sluffy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Slik jeg opplevde det i russetiden var det egentlig bare presidenten som gjorde noe. Var i styret selv. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Russestyret består av mennesker som vil ha distingsjoner på skuldrene. Presidenten gjør -kanskje- noe. Ergo: Jobben din er å drikke + stå på eksamen. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Russetida sugde. Alle lukta gammel fyll. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Russestyret består av mennesker som vil ha distingsjoner på skuldrene. Presidenten gjør -kanskje- noe. Jeg hadde ingen distingsjoner. Presidenten gjør (jævlig) mye. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Ich bin der web-sjef Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Respekt til de som faktisk gidder å hjøre noe for russen, men gadd personlig ikke. Om du ikke vet hva du skal gjøre så spør du selvsagt de andre på skolen hva som skal gjøres og er du litt lur ¨så lar du dem gjøre all den jobben du ikke gidder og tar det gøye selv. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Ich bin der web-sjef You and me both. Edit: Din oppgave er vel å uttale deg i lokalavisa og rette opp dårlige inntrykk laget av resten av bølingen osv. Endret 4. september 2005 av Mr.Berg Lenke til kommentar
haavardbj Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 E me e PR-sjef! Går ut i fra att vi gjennom di gastronomiske tankene skal fikse ett imperialisert og ikke minst genialt men forsiktig og ganske så sentralisert rykte for di snille, ikke drikkende og tamme russene som skal få tryne sitt på trykk i avisa.... alle vi andre skal bare være drita hele tiden Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Ich bin der web-sjef You and me both. Edit: Din oppgave er vel å uttale deg i lokalavisa og rette opp dårlige inntrykk laget av resten av bølingen osv. Me too. Selv er jeg litt usikker på hvor omfattende jeg skal lage siden. Om jeg lager forum, publiseringssystem, bildearkiv osv... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Jeg er festformann Så jeg lurer litt på om jeg ikke muligens kanskje har noe med arrangering av diverse russefester å gjøre. *Glede seg* Hehey, jeg får vel komme på div. russefester? Har fremdeles de gamle klærne liggende bakerst i skapet Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Joda, bare dukk opp du. Du kjenner hvertfall meg og Glenn (ja, han du gikk i klasse med). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå