Gå til innhold

Far Cry Instincts(xbox demo)

dudley.no

Anbefalte innlegg

tester demoen nå,dæven dette blir bra.Grafikken er noe av det beste på xbox så langt.

Friheten i spillet er også knall,kan gå nesten hvor man vil,kjøre båt,bil,sette opp feller i skogen osv.

gleder meg til slutten av måneden allerede.

Endret av dudley.no
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Far Cry har ein eigen kategori under "Spillforum - for de mest omdiskuterte spillene" der Far Cry relaterte poster skal. Tråd flyttes.

--------------------------------------------------------------

Høyres bra ut. Får håpe at dette spelet ikkje bringer skam over Far Cry namnet.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Har nå spilt demoen, og dette er med hånden på hjertet det beste 1. personsspillet jeg noen gang har spilt på konsoll (og ja, jeg har spilt GoldenEye 64).

Forbedringene opp fra PC-versjonen er ganske så markante:

- Flere våpen kan benyttes i Akimbo-modus

- Man kan kravle på ryggen så vel som på magen (hendig når man skal ta folk i trehyttene)

- Man kan sette ut feller av forskjellige typer

- Nye typer kjøretøy (bl.a en ATV buggy)

- Innebygd map-editor tilpasset Xboxen

- KRAFTIG forbedret multiplayer

Og mye mer (bl.a en endring som skjer med hovedpersonen Jack Carver et stykke ut i spillet, noe av det samme som skjer med hovedpersonen i Quake 4).

Dette spillet skal kjøpes uansett, som jeg gjorde med PC-versjonen. Da bryr jeg meg overhodet ikke at Xbox 360 bare er få måneder unna...

Endret av EviLEddiE
Lenke til kommentar
jeg fatter ikke hvordan de har klart å tyne dette ut av xboxen, rett og slett imponerende

akkurat det tenker jeg egentlig gang på gang når jeg ser hvor bra konsoll spill ser ut noen ganger, så lurer jeg på hvorfor pc spill ikke ser bedre ut når maskinvaren kan være så veldig mye sterkere.

er det en konspirasjon kanskje? :ohmy::hmm:

Lenke til kommentar
jeg fatter ikke hvordan de har klart å tyne dette ut av xboxen, rett og slett imponerende

akkurat det tenker jeg egentlig gang på gang når jeg ser hvor bra konsoll spill ser ut noen ganger, så lurer jeg på hvorfor pc spill ikke ser bedre ut når maskinvaren kan være så veldig mye sterkere.

er det en konspirasjon kanskje? :ohmy::hmm:

Vel, tror rett og slett man ikkje får tid til å ytnytte den teknologien som er aktuell på Pc-markedet, kommer stadig noe nytt som skal tweakes slikt.Konsollene står bom fast og man er nødt til å "strekke grenser" etter hvert som man lærer systemet og kjenne :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...