Silvester Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Hei, jeg har nettopp fått en K750i, og er veldig redd for skjermen. Er det noen som vet hvor man kan få tak i en slags klebrig folie man kan bruke til å beskytte skjermen med, liknende den som sitter på når man pakker den opp første gang? Jeg er veldig lite keen på riper o.l. Har forøvrig sett på www.screenguardz.com, men kunne tenkt meg å kjøpe det her i Norge. Går også forøvrig greit å måtte klippe til selv. Mvh. Nicholas Edit: Bestilte dimensjonen 41x38 mm fra screenguardz (fant ut at det var like greit. Som dere sikkert ser dekker denne dimensjonen hele bredden, samt fra der knappene slutter og til under SonyEricsson (vil ikke at den skal dekke høyttalerhullene). Endret 2. september 2005 av Nichotin Lenke til kommentar
L.. Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Har bestillt et sett på 15 stk jeg også. Venter i spenning. Kostet uansett ikke mer enn 105kr med dagens dollar kurs. Mer info kommer når jeg har testet dette. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Mer info kommer når jeg har testet dette. Venter i spenning, er dette suksess så kjøper jeg også til W800. Kan dere si hvor mye dere betalte med porto og alt. Lenke til kommentar
iam Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Mer info kommer når jeg har testet dette. Venter i spenning, er dette suksess så kjøper jeg også til W800. Kan dere si hvor mye dere betalte med porto og alt. Jeg bruker den som følgte med på pakken jeg... har den forsatt på. Men hvordan er den dere bestilte? Finnes det i Norge? Slipper og kjøpe en hel pakke på 15 sånne. Lenke til kommentar
L.. Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Mer info kommer når jeg har testet dette. Venter i spenning, er dette suksess så kjøper jeg også til W800. Kan dere si hvor mye dere betalte med porto og alt. Med dagens kurs så kostet det 105 kr. Beregnet ut i fra 16.99$ Med frakt. Selv om 45% av kostnaden er frakten. Bestillte bare fra hjemme siden. http://www.screenguardz.com/ De sender til bort i mot alle i hele verden. Brukt bare Visa kortet mitt. SCREENGUARDZ FAQ (Frequently Asked Questions) 1. Do ScreenGuardz leave a sticky residue? A: No – ScreenGuardz use static to adhere to the screen. There is no adhesive used. 2.Do ScreenGuardz move in any way on the screen. A: No- ScreenGuardz adhere directly to the screen and cannot be moved. 3.Are ScreenGuardz completely clear? A: Yes – ScreenGuardz are completely clear and when placed on screens are transparent to the eye. 4.How many screenguardz are in a package? A: 15 5.When I place the ScreenGuardz on my screen sometimes I get bubbles. A: Use the squeegee to smooth out the bubbles. If there are still a few small bubbles, leave the ScreenGuardz on the screen for 24 hours and the bubbles will work themselves out. Skal teste på min gamle først da. At det ikke blir noe jævlig kliss ol. Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Selger ikke Clas Ohlson dette også? Mente dette var tatt opp i en annen tråd tidligere? Lenke til kommentar
L.. Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Selger ikke Clas Ohlson dette også? Mente dette var tatt opp i en annen tråd tidligere? Dette du tenker på?? Tja har hørt litt mye dritt om det. Men det er da minst 2 år siden jeg bruke noe slik. Hadde det på min Nokia 3510i. Endte med at kjøpe nytt deksel. Derfor hadde jeg tenk å prøve noe nytt. Med ferdig mål. Lenke til kommentar
L.. Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Jeg har nå fått dekningene. Har tatt noen bilder, men skal teste det noen dager først. Det tok litt tid å få det til norge. Men det hadde jeg regnet med. Tanken på orkanen som herjet ol. Første inntryket virker positiv. Det er ingen lim eller klister. Den henger bare fast på skjermen. Plastikk biten passet perfekt. Dekket skjermen men ikke de 3 små hullene til høytalerene. Det eneste var vel det å unngå bobler under plastikken. Det følger med en skrape som du skal bruke til å få ut boblene. Jeg var kanskje litt for ivrig. Men jeg fikk det sånn noelunde fint. Men jeg har da i det minste 14 lapper til. Skal prøve et triks jeg bruker på jobben. Med litt såpevann under. Dette skal jeg prøve på en gammel mobil. Bilde kvaliteten ble ikke redusert pga plastikk lappen. Og lappen henger bra på. Ikke så lett å få av om du ikke prøve da. Så foreløpig er jeg meget førnøyd. Sparer skjermen for masse riper. Og når du jobber på en bygge plass et det alltid fare for skitt og lort skal havne i lommen med mobilen. Lenke til kommentar
L.. Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Her er med alt innholdet. Lenke til kommentar
L.. Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 (endret) Her se du hvordan lappene ser ut. Helt uten klister. Det minner litt og det som følger med mobilen når den er ny. Bare den virker litt mer solid. PS. De bildene er tatt med mobilen min. Er de ikke bra? Endret 15. september 2005 av L.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå