Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Se på overskriften, se deretter på hvilket merke t-skjorta dama har på seg har syns denne var ganske vittig Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Er vel en liten sjangse for at den er falsk? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 allikevel temmelig vittig spør du meg kan jo hende at hun har fått den fra fretex eller lignende fra andre land i slik støtte... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) den står iallefall riktig vei, btw, er det morgan freeman i bakgrunnen med krykka? Endret 2. september 2005 av MrLee Lenke til kommentar
Pels Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Det er bare sånn at mange fattige folk får klær av Europa da. Tenk på det. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Folka så jo temmelig slitne ut da.... Stakkars...... Lenke til kommentar
Erren Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Er vel en liten sjangse for at den er falsk? Vel, vet ikke helt om jeg skal dømme bildet falskt etter å se på den logoen Den har jo hvite prikker rundt seg Kan sjekke i dagbla' etterpå Uansett; stygt å kødde med sånt, men humor? Ja Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Skjønte den ikke jeg... Har ikke noe spesielt forhold til det derre merket der. Er det liksom et veldi dyrt merke eller no? Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Skjønte den ikke jeg... Har ikke noe spesielt forhold til det derre merket der. Er det liksom et veldi dyrt merke eller no? Ja, det heter "La Costbart" Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Merket heter LaCoste og er et meget dyrt sossemerke ja Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Er vel en liten sjangse for at den er falsk? Vel, vet ikke helt om jeg skal dømme bildet falskt etter å se på den logoen Den har jo hvite prikker rundt seg Kan sjekke i dagbla' etterpå Uansett; stygt å kødde med sånt, men humor? Ja Var ikke det jeg tenkte på da Det er veldig mange som limer/syr/stryker på falske merker ala Lacoste, og sleger det rimelig. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Fatter ikke hvorfor dere gidder å lage humør ut av dette her: http://pub.tv2.no/nettavisen/verden/article449954.ece Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Fatter ikke hvorfor dere gidder å lage humør ut av dette her:http://pub.tv2.no/nettavisen/verden/article449954.ece Lurer jeg og litt på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg