Gå til innhold

Warcraft 3...trenger litt hjelp

Gjest Slettet-QqZexW9o

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-QqZexW9o

Nå har jeg kommet meg til Chapter Seven "Twilight of the Gods" med Elfs og jeg sitter fast på dette brettet....Har prøvd å klare den siste måneden men jeg klarer ikke å holde ut til slutt.

Noen som har tatt dette brettet og hvordan dere gjorde det? Noen strategi eller noe sånt? Er så drittlei av å sitte dager foran spillet og bare tape :smile:

Takker selvsagt på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er siste brett det er snakk om sant??

Det eg gjorde her var å bygge mange catapulter å satt dem opp på fjell(kløfter) Du må bygge sinnsykt med folk å sende dem ned til humans! Når du sender folk ned må du bygge noen tårn mellom humans&Orc`s... Så setter du noen catapulter bak. Og noen folk fremfor....

Men du må huske på å sende folk til humans...ellers kommer han seg for fort opp til Orc`s! Når han er med Orc`s må du bygge et GIGA army som må stå oppe med deg.

Du må oxo huske å ta begge gullgruver med en gang...og du må ha mange spirits som er i skogen og hogger ned..

Det var noe slikt eg gjore og det gikk fint....(etter noen ganger :wink: )

[ Denne Melding var redigert av: -=HellBound=- på 2002-08-11 13:07 ]

Lenke til kommentar

Det jeg gjorde var å produsere kun de Hippogryph Rider, og det i dusinvise og sender dem ned og hjelper til for Human. Også oppgraderte jeg skills for både Archers og Hippogryph. Med litt kombinasjon av hero-abilities til Furion and Tyrande gikk det bra tilslutt selv om army mitt var totalt knust, men heldigvis gikk tida ut for demonene :smile:

Lenke til kommentar

Jeg spilte på normal da, men jeg så ikke gullgruve nr.2 før mot slutten av brettet =) klarte meg ok jeg.

Bygg en "barracs" i human basen, produser ørtibørti folk, og send begge heroes ned til humans. Send ned nesten alle towers du har (de kan flytte på seg) og la de forsvare oxo. Ta upgrades i basen, og bygg folk i human basen. Når alle upgrades er tatt, bygg folk hos deg oxo, og sett waypoint i humans basen.

Det der med ballistaene var heller ikke dumt :wink:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...