Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kjøpe bil - SUV

KvasiAnonym

Anbefalte innlegg

Heisann!!

Jeg har så lyst på ny bil, og da vil jeg ha en SUV. Jeg har hund og må ha plass til hundebur baki, så den må enten ha stort bagasjerom eller grønne skilter da...

Jeg har ikke så veldig peiling, derfor spør jeg dere om råd :) Har dere noen tips eller? Hadde ikke tenkt meg så langt over 200 000 i pris... (brukt, ikke ny!!)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil du SUV bare pga bagasjeplass eller har du andre grunner ? SUV er nemlig populært på bruktmarkedet for tiden og jeg synes prisene er kunstig høye. Dessuten er kjøreegenskapene ikke de beste, mens du blir god venn med de ansatte på bensinstasjonen. Har du likevel bestemt deg, så se etter Honda CR-V eller Toyota Rav-4. Hondaen er størst og etter min mening best.

Du får plass til et hundebur i de fleste stasjonsvogner vil jeg tro. Da blir utvalget litt bedre. Trenger du bare stor plass, kan du jo titte på diverse fleksibiler eller varebiler, feks den nye VW caddy er mye plass for pengene. Billig er det og, med nypris som starter på 200' som 5 seter, og rundt 140' med grønne skilter.

Endret av Signatur
Lenke til kommentar

Du får jo veldig mye bra firehjulstrekker for 200 000 hvis du klarer deg med to seter og grønne skilter.

Ta et avansert søk på finn.no der du krysser av for varebil og ønsket pris samt at du skal ha 4x4 og se litt på utvalget.

Så får du tenke gjennom om du vil ha en bil med offroadegenskaper eller satse på litt bedre motorveiegenskaper og om du vil ha en bil som er 5-10 år og kul eller litt kjipere og nyere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...