fujifrik Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Hei Jeg har nettopp formatert og oppgradert pcen. problemet som oppstod er det at musen låser seg i 1 sec og mindre av og til i spesielle situasjoner.. dette kan være alt fra høyreklikking til spilling... dette problemet oppstod da jeg skiftet mus... kan musen ha noe å gjøre med at dan stopper når påcen tenker?? (den gamle musen er for øyeblikket ikke tilgjenglig) jeg har også hatt problemer med at pcen låser seg under oppstart.. i flere tilfeller i bios.. jeg er redd for at jeg har vert for røff med hovedkortet under innstalajon. kandette være årsaken? håper noen kan hjelpe mvh Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Prøvd å oppgradere programvaren/driveren til musen? jeg kjøpte nylig en Logitech MX510, og etter installasjon av MouseWare, går den som en drøm! offtopic: jeg ser i siggen din, den pcen der... jeg har samme hovedkortet, men det har jo ikke støtte for to prosessorer? Lenke til kommentar
fujifrik Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 det er jeg ganske sikker på da det har.. står blandt annet på www.asus.com og den store asus an8-sli tråden.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå