Be__bad Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 skal kjøpe ny spill pc.. Lurer på om dette oppsettet er bra! TT armor sort Amd 3500+ Hitachi Deskstar 160gb Sony dvd brenner Windows XP Razer Diamondback plasma Hiper 580W TwinMOS pc3200 2048mb dual pack Abit AN8 (ikke SLI!) XFX geforce 7800gt 450mhz vivo Guru clock Qpad gamer Highsense XL og ei zalman viftestyring og ei extra 120mm til å ha i front Lurte bare på om dette var det bra oppsett På forhånd takk!! -Be__bad Lenke til kommentar
A11i Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 ville kjøpt en NEC DVD recorder, istedenfor sony sin.. ville kjøpt 3700+ heller.. koster ca 200 kr mer...? ser ikke skjerm?? eller er det bare meg..?? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Kjøp LowSense musematten hvis du har plass, alltid fint med nesten 4 ganger så stor overflate, kan aldri få nok. Og ja, 3700+! Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 takker for svar! hadde ikke med tastatur eller skjerm fordi jeg har det fra før. Har ellers veldig stramt budsjett så jeg drar bare til med en 3700+ og rakker ned på noe annet f.eks. litt neon og vifter. -Be__Bad Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 om du legger til prisene på tingene du skal kjøpe, så er det lettere for oss å vurdere om du gjør gode kjøp...(legger du med linker blir det enda bedre) men, i utgangspunktet ser det bra ut... sikker på at du ikke vil vurdere sli-hovedkort? du vet aldri når du finner ut at SLI er en fin ting! Lenke til kommentar
abbagold Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Kjøpte med Razor Diamondback Chameleon får en 3-4 måneder siden, og kan ikke klage på dette på produktet ihverfall. Kan være litt vrient hvis du er vant til å ha lav sens på musa di. Denne musa flyr over skjermen ved ganske liten berøring. Dette fikk meg til å lure litt med en gang, men så fort du venner deg til dette så kan du ikke gå tilbake til noen annen mus. God mus! Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Siden PSU ikke støtter SLI og jeg heller ikke har så ille lyst til å oppgradere med et dyrt kort i senere tid tenkte jeg at jeg ikke trengte SLI. takker for respons EDIT:leif Endret 3. september 2005 av Be__bad Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Siden PSU ikke støtter SLI og jeg heller ikke har så ille lyst til å oppgradere med et dyrt kort i senere tid tenkte jeg at jeg ikke trengte SLI. takker for respons EDIT:leif PSU'en trenger ikke støtte SLI. Det er bare hovedkort og skjermkort som må støtte SLI. (Og skjermkortet ditt gjør det). SLI betyr at du seinere oppgraderer til et ekstra skjermkort av samme typen som du har (som da forhåpentligvis har sunket en del i pris) istedenfor å bytte ut kortet du har med et dyrere ett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå