genser Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Kundene har enten opplevd at Telenor har trukket for mye penger fra kortene, eller fått ekstra ringetid på kortene. http://forbruker.no/pengenedine/teleoginte...icle1107495.ece Dette er vel ikke første gang. Husker noe lignende for ikke så lenge siden også. Lenke til kommentar https://www.diskusjon.no/topic/465258-saldoproblemer-hos-telenors-kontantkortkunder/
Dre_C Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Jeg fikke en melding fra 09000 som det sto: Vi beklager feil på din djuice kontant-saldo. Vi retter saldoen i løpet av helgen, og setter inn kr 100,- i gratis ringetid i natt. Vennlig hilsen djuice. Jeg var ikke klar over at saldoen min ikke stemte, men hyggelig er det å få ekstra ringetid. Lenke til kommentar https://www.diskusjon.no/topic/465258-saldoproblemer-hos-telenors-kontantkortkunder/#findComment-4777344
So|o Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Sånne feil kan skje. Flott at de rydder opp på en ordentlig måte. Lenke til kommentar https://www.diskusjon.no/topic/465258-saldoproblemer-hos-telenors-kontantkortkunder/#findComment-4778097
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå