genser Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Kundene har enten opplevd at Telenor har trukket for mye penger fra kortene, eller fått ekstra ringetid på kortene. http://forbruker.no/pengenedine/teleoginte...icle1107495.ece Dette er vel ikke første gang. Husker noe lignende for ikke så lenge siden også. Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Jeg fikke en melding fra 09000 som det sto: Vi beklager feil på din djuice kontant-saldo. Vi retter saldoen i løpet av helgen, og setter inn kr 100,- i gratis ringetid i natt. Vennlig hilsen djuice. Jeg var ikke klar over at saldoen min ikke stemte, men hyggelig er det å få ekstra ringetid. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Sånne feil kan skje. Flott at de rydder opp på en ordentlig måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå