MarkusG Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Tror jeg skal en tur på kino i dag, er det noe som er verdtå sesom går på kino nå? Noen som har sett Wedding Crashers? er den bra? Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Har ikke Madagaskar premiere idag? Det er ihvertfall en film jeg gleder meg til å se. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Tror jeg står over barnefilmer Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Madagaskar-anmeldelse av wh1te Wedding Crashers- anmeldelse også av wh1te Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Du kan jo se The longest yard, jeg har ikke sett den selv. Resten av det som går på kino fortia er uannsett dårlig. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Crash ser bra ut, jeg skal se den selv. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Se Madagaskar, broren min sier den er råbra, og jeg syns deg virker dødsrå Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Crash har vel ikke premiere i dag, har den? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Crash har vel ikke premiere i dag, har den? Ikke før om en uke i Bergen, så det nå. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Tommys Inferno var jo bra! Kanskje best å ta med dama eller kompisen dit da! Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Crash ser bra ut, jeg skal se den selv. Har sett den, veldig bra film, anbefalles Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Import - Eksport har premiere i Oslo i dag, iallefall. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 The Woodsman er fantastisk. Kevin Bacon er Oscar-materiale. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Crash har vel ikke premiere i dag, har den? Ikke før om en uke i Bergen, så det nå. Hmm. Har lenge hatt lyst til å kjøpe denne filmen, og nå kommer den på kino? Huff og huff. Denne må uansett sees på kino i alle fall! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Madagaskar ser jo rå lættis ut. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Tror jeg står over barnefilmer Jeg vil nå påstå at Wedding Crashers nok er langt mer 'barnefilm' enn Madagaskar Men smak og behag... Som det nevnes over så skal jo The Woodsman være en bra film - dog langt mer seriøs enn Wedding Crashers og Madagaskar selvfølgelig. Endret 2. september 2005 av Shimano Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Tror jeg står over barnefilmer Jeg vil nå påstå at Wedding Crashers nok er langt mer 'barnefilm' enn Madagaskar Men smak og behag... Det er jeg veldig uenig i. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Som sagt; smak og behag. Den ga meg ihvertfall fint lite selv om den var brukbart morsom. Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Crash har førpremiere i Stavanger i kveld, i luksussalen. For å tipse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Crash har førpremiere i Stavanger i kveld, i luksussalen. For å tipse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå