Blib Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Trenger en ny bærbar som kun har to krav, begge vannvittig små: 1: Kjøre WinXP helt "glatt" 2: Batteritid på minimum 2.5 timer. Skal brukes til programmering og å skrive notater på under forelesninger på høyskole. Så, da er jeg ute etter billigst tenkelig bærbar som kan kjøre dette. Helst under 5000 hvis mulig, har tenkt å se litt på bruktmarkeder osv også. Noen som vet om noen skikkeligt billige bærbare? Lenke til kommentar
acon Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Du kan jo ta en titt på Dell Inspirion 2200.. men den ble litt dyrere enn budsjettet. Kommer da med 1.4 Celeron M, 512mb ram, intigrert skjermkort og så må du velge batteri på 65WHr istedenfor det på 43Whr... da har du en ganske ok skolemaskin. Vet ikke noe om støy nivået. Lykke til med PC handelen EDIT: Kan vell legge til at jeg fikk den ned i 5 846,- da med trådløst nettverkskort. Endret 2. september 2005 av acon Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Takker. Billigste jeg har funnet hittil. Er Dell Wireless 2350 Router et vanlig trådløst nettverkskort forresten? Kommer det kun med RJ45-plugg hvis du ikke bestiller dette? Tror faktisk jeg bestiller uten for å spare de hundre kronene. Må spare Ellers noen som vet om noen billigere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå