Joachim_F Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Hva har Starship Troopers, Blitzkrieg II, Bet on Soldier og 18 Wheels of Steel: Convoy til felles? De har alle fått nylanserte demoer. Les mer Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Pent! får prøve meg på Starship Troopers demoen Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Steike. Visste om Starship Troopers fra før av (har laget en tråd om den demoen), men BoS (ikke Balls of Steel, men Bet on Soldier ) hadde jeg ingen anelse om. Har fulgt med dette spillet lenge nå. Får prøve demoen da. Må innrømme at jeg er veldig spent! Endret 2. september 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
monstar Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Fifa 06 har også kommet med demo Endret 2. september 2005 av monstar Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Fifa 06 har også kommet med demo http://gamer.no/art.php?articleId=18705 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Prøvde BoS demoen nå. Wow! Jeg ble imponert! Det er tydelig at spilelt komemr fra en utvikler som ikke har all verdens mye penger, men likevel ser spillet ut til å bli kjempebra! Det jeg reagerer litt negativt på er skuespillet, som er temmelig dårlig. Forferdelig dårlig, egentlig. Noe med AI'en er ikke helt rett heller. Men ellers; grafikk, fysikk, gameplay, viderebygging av karakterene, historie (dog litt simpel) og mye annet i spillet trekker veldig opp. Jeg tror faktisk jeg kjøper spilelt når det kommer (etter å ha lest omtalene). Siden dette kompaniet er lite, så trenger de å støttes, i allefall om spillet er bra! Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Bet on Soldier har blitt utviklet i 6år Kilde: http://www.tothegame.com/game.asp?id=3357 Endret 3. september 2005 av Snabben Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg