salhus Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Heisan ! Jeg sitter bak en firewall og prøver å accesse et par ftp kontoer jeg har. Det snåle er at 1 virker kjempefint på alle måter, mens to andre får jeg 530 Login incorrect. Jeg har ingen mulighet til å endre port på ftp server og heller ingen mulighet til å endre på firewallen. Er det noen som kjenner til problemet? Jeg bruker FlashFXP 1,3 Beste hilsen Håkon Lenke til kommentar
tom^ Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Hei Error "530 Login Incorrect" betyr at du gir den feil brukernavn / passord. Lenke til kommentar
salhus Skrevet 11. august 2002 Forfatter Del Skrevet 11. august 2002 Det var det første som slo meg også, men ved feil passord, kommer det en annen feilkode opp. :smile: Lenke til kommentar
salhus Skrevet 11. august 2002 Forfatter Del Skrevet 11. august 2002 Sorry, min feil.... Det som skjer er at jeg kommer inn men den står bare å "spinner" på welcome messagen, for deretter å si: Connection attempt Failed.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå