zyrex Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Hvor morgen, når jeg tar buss ifra Brugata, så står jeg å ser mot Politi - Utlendingsavdelingen eller hva det heter.. i storgata.. Uansett, hver morgen så står det en laang kø av folk der, som skal inn.. Alltid mange, ofte over gata til Pentagon.. Hva er det de skal der? Har dem møteplikt eller no? Må være slitsomt, oppe så tidlig for å si at dom er her.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Sikkert møteplikt og søknader om videre opphold og/eller asyl... Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Møteplikt forstår jeg, men søknader om videre opphold og/eller asyl gjør man vel ikke på dag-per-dag basis? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Møteplikt forstår jeg, men søknader om videre opphold og/eller asyl gjør man vel ikke på dag-per-dag basis? er det de samma folka hver dag da? det er alltid masse folk der,men trur JoachimR har ett poeng,for jeg ser lissom ikke de samma folka der,hvis ikke det er utlending hangout eller no da Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Sant det.. Litt vanskelig å huske noen typer da.. Så ja, sikkert noe sånt tull og, sikkert rare åpningstider Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Det er vel utlendigsavdelinge på politistasjonen. Jeg kan garantere deg at alle de som står der må det mange ganger før saken deres er ferdig. Utenlandsavdelingen er underbemannet og nedprioritert så det er ikke rart at alle de står der. Først søker de om oppholdstillateløse, og i mellomtiden kan det være at de får problemer med forskjellige offentlige instanser forde søknaden ikke er behandlet enda, så må de få en midlertidig tillatelse som kommunen ikke godtar så er det en ny tur innom for å få en løsning på problemet. Utenlandsavdelingene til politiet er til å rive av seg håret av. Det som normalt skjer er at en fra asylmottaket drar ned tidlig om morgenen, så tar han 50-60 kølapper som han distribuerer på mottaket. Slik kan du ende opp med å møte opp ved åpningstid og stå som nummer 70 i kø for å ordne en liten filleting som tar 2 minutter. Regner med at Joachim kjenner til dette ettersom han har mye med USA og gjøre. Endret 2. september 2005 av perpyro Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Det høres riktig ut ja, .. og det er Utlendingsavdelingen jeg snakker om ja.. takk for god oppklaring Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Regner med at Joachim kjenner til dette ettersom han har mye med USA og gjøre. Eh?! Hva har det med saken å gjøre, sakene mine med US ordnes på embassaden de... Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Eh?! Hva har det med saken å gjøre, sakene mine med US ordnes på embassaden de... Selv har jeg mye med Russland å gjøre og må desverre ned på det kontoret noen ganger. Det er til å få hottentotter og hattifnatter av. Prøv å invitere noen fra et land med visumplikt til norge, da må du gjennom mølla. Endret 3. september 2005 av perpyro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå