jepper Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Min snart 3år gamle Fujitsu Simens Amilo L 6810 vil ikke benytte batteriet lengre. Både ved oppstart og bruk er jeg avhengig av å ha stikkontakten i veggen. Er jeg så uheldig å komme borti ledningen slik at pcn mister kontakt slår den seg av tvert, dette til tross for at batteriet tilsynekatende er 100% og ellers lader som normalt. Tyder dette på at batteriet er ødelgat, eller kan det være andre årsaker? Er det eventuelt noen som har hatt lignende problemer? Håper det er noen som kan hjelpe meg! Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Hvis batteriet er 3 år gammelt, så ja, mest sannsynlig er det oppbrukt. Hadde noe lignende med min Dell I8600, når batterimåleren kom til ca 50 %, kuttet den å var fri for strøm. Dvs batteritiden var halvert. Fikk etter om og men nytt batteri ifra Dell, selv om maskinen var over ett år gammel. Virker som noe av det samme du sliter med.. Prøvå ringe FS support? kanskje de har noen måter teste ut om batteriet er gåent? Endret 2. september 2005 av sony123 Lenke til kommentar
Furiouz Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Er visst en kampanje fs driver med nå siden de har fått flere klager på batteriene. Hvis du klikker deg inn på www.fujitsu-siemens.no så kan du lese mere om det. Står det GIL1 på batteriet ditt kan du sende inn så får du et nytt et. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå