Lapette Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Mange av dere har nok allerede sett denne flashfilmen, men jeg utfordrer nå alle og enhver til å se på denne, full skjerm, så lenge dere greier, med høyt volum. min rekord er 1t og 10 minutter. Slå den! http://www.weebls-stuff.com/toons/badgers/ edit: Jeg er ikke ansvarlig for eventuell sinnsykhet Endret 2. september 2005 av Lapette Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Jeg har ikke noe liv.. edit: Den morsomme delen er at dersom du gjør dette før du skal legge deg kan du faktisk HØRE rytmen i søvne, og får nesten ikke sove Senere finner du deg selv syngene på denne sangen uten å vite om det. Endret 2. september 2005 av Lapette Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Gjort det før. Hadde tenkt å holde på i et par timer, men det stoppa etter tre kvarter elns. Husker ikke helt hva som skjedde. Tror lyden forsvant elns. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Så i 15min så orket jeg ikke mere utrolig irriterende sang Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 FootballBadgers En variasjon for dere fotballfrelste Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 3 min og holder på enda Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 DEN EIER!! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Denne badger-greien var ny o.O Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Uff holdt nesten i ti min *vondt i hode* Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Er da ikke noe mer irriterende enn en vanlig sang den der.. Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 haha, Badger'ene er tøffe. Ingen som har linker til flere varianter av de? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå