karrog Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Yamaha HTiB 1000 Surround Anlegg, 5 x 105 W. Er dette et bra anlegg? Resten av infoen finner du HER!! Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Lurer på info om dette settet jeg også i forhold til sett i samme pris klasse. Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 vanskelig å si noe hvor bra det er når pris ikke er oppgitt. koster det 15 000,- så nei, da er det ikke no bra, koster det derimot 3000,- f.eks så er det nok en ok pakke iforhold til pris. ikke at jeg tror det koster det da. Lenke til kommentar
karrog Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Tror det kosta rundt 4k på komplett... finner ingen priser nå... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 hehe fine Produktanmeldelser på komplett sine sider , hvordan en så liten subb kan sparke for mye skjønner nå ikke jeg Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Prisen er 4995,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå