Gå til innhold

spørsmål igjen fra meg

Anbefalte innlegg

Jeg har ett spill på 704 mb som jeg har på harddisken. HELE spillet ligger i en katalog og jeg vil gjerne brenne ut dette spillet. Spillet ble installert ved hjelp av setup.exe fl og ikke overført i zip format.

1)Kan jeg gjøre om spillet til .exe fil?

2) Hvis jeg gjør om spillet i zip format. Vil den fungere normalt dersom jeg prøver spillet ett annet sted?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan virke, men vist spillet legger til noe i registret som det trenger for og virke har du et problem saa lenge du ikke er godt kjent med hvordan det virker. Men du kan jo altids proeve, bare brenne hele skiten paa en CD, gaar fint med 704 MB paa en 700MB cd. Trenger ikke og zippe det ned, men det burde gaa fint selv om du gjoer det.

Lenke til kommentar

Jeg har asså to harddisker..disk C som det er xp på og disk D som det er spill, mp3 osv.

Jg har formatert harddisken C flere ganger..uten å røre disk D.

Det må vel bety at det ikke ligger i registeret for registret ligger i C og blir slettet hver gang man formaterer og legger inn xp på nytt?

Lenke til kommentar

Stemmer. Når man formaterer blir så og si alt man har av programmer installert, gjort ubrukelige. Så om du har et spill installert på D: , vil det heeeelt sikkert legge en del ting inn i registeret på C: , som nå er tapt. Resten av spillet, datafiler osv osv, som ligger på D:, kan du egentlig bare slette.(Bare husk å ikke slette save'ene da :wink: )

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-11 11:54, navido82 skrev:

Jeg har ett spill på 704 mb som jeg har på harddisken. HELE spillet ligger i en katalog og jeg vil gjerne brenne ut dette spillet. Spillet ble installert ved hjelp av setup.exe fl og ikke overført i zip format.

1)Kan jeg gjøre om spillet til .exe fil?

2) Hvis jeg gjør om spillet i zip format. Vil den fungere normalt dersom jeg prøver spillet ett annet sted?

hvis du ziper det kan du bare unzipe den på en annen maskin og så er spillet der (så lenge du ikke trenger noen andre filer) og det er helt (u)lovelig :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...