martin_jansen Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Hvert år omsettes 300.000 bruktbiler i Norge. Bruktbilkjøp kan være en hasardiøs affære. Du kan gjøre et kupp, men du kan også skaffe deg masse trøbbel. Les mer Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 "Arvet" en Mazda 626 83 mod av broren min. Hatt den i tre år nå, jeg har generelt veeeldig lite peil på det tekniske på biler. Men denne bilen er sinnsylt driftsikker. Eneste jeg har gjort på den mellom EU kontrollen i 2003 og i år var å skifte eksos rør, noen pærer her og der. Det er alt. Fikk tre toer feil i år på EU kontroll. Det synes jeg var veldig sterkt. Litt rust, slakt håndbrems, og visstnok dårlige blinklys. Jadda, ler meg skakk hver gang jeg ser en eller anna 18 åring med DEN kule bilen til mange titusener når de egentlig ikke har råd til det. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Om bilen har rust så har det ingen ting å si, med mindre der er det rust i kanalene eller i andre bærende konstruksjoner da er det 2`er tvert , Håndbrekket skal selvfølgelig funke slik det skal Blinklysa skal også funke (ingen rust i reflektorene, helt glass sov) Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Ja, det var rust i høyre kanal bak. Selvsagt skal håndbrekk og blinklys fungere. Men det er jo ikke noe som koster mye, eller tar lang tid å fikse. Derfor er jeg egentlig veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg