Kevlar Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Siden jeg skaffet meg psp i går, tenkte jeg å sjekke innom psp.moo.no for å få litt input. Men siden fungerer svært dårlig, både i iexplorer, opera, psp browser og gammel ie på jobben. Det er ingen linker som fungerer lenger, det er bare en jalla meny, og "yo" i bunnen. Er siden hacket/nede/død? Dette er vel ikke reklame for andre forum, da den ikke virker og egentlig ikke konkurrerer med hw.no Lenke til kommentar
Marek Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 psp.moo.no er under "oppussing". Kommer sikkert snart en ny. Om du har behov for norskt PSP forum kan du jo alltids ta en tur på Norsk PSP forum... Lenke til kommentar
Marek Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg har nettopp lansert nytt design på Norsk PSP Forum. Så om noen skulle trenge et forum kun for PSP der de kan spørre om alt og nesten garantert få svar; ta en tur innom Norsk PSP Forum. NB: Husk gamer.no og hw.no forumene! Forbli trofast mot dem! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Siden jeg skaffet meg psp i går, tenkte jeg å sjekke innom psp.moo.no for å få litt input. Men siden fungerer svært dårlig, både i iexplorer, opera, psp browser og gammel ie på jobben. Det er ingen linker som fungerer lenger, det er bare en jalla meny, og "yo" i bunnen. Er siden hacket/nede/død? Dette er vel ikke reklame for andre forum, da den ikke virker og egentlig ikke konkurrerer med hw.no Vi er midlertidig nede ja, men skal komme sterkt tilbake (dette er sikkert svart på en gang per siste 10 ende side i den store PSP tråden da ) Endret 4. september 2005 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå