KennethJS Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Hei. Ser at multicom selger dette kortet billigere enn de fleste. Er ikke dette kortet egentlig veldig bra? Leadtek WinFast TV2000XP Expert PCI Håper på mange svar! Lenke til kommentar
Arne M Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Kjøpte dette kortet fra Multicom for ca 1 år siden. Er egentelig ikke så veldig fornøyd. Har problemer med XP driverne. Når jeg byttet til service pack 2 ved juletider forårsaket kortet at jeg fikkk BSOD. Kom nye drivere i mai og kortet fungert relativt bra. Har nå problemer med å søke inn nye stasjoner og å bruke kortet ved bruk av 2 skjermer. Sist jeg sjkkert var det ikke kommet noen nye drivere. Det spørs hvilket krav du har. Mitt krav var bare å kunne se nyheter uten å forlate pcen og uten å ha en tv på datarommet. Skal du bruke det mere aktivt er det muligens lurt å se på et dyrere. Er ikke så veldig imponert over bildekvaliteten heller, men det er jo billig. Arne M Lenke til kommentar
KennethJS Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Takk, Arne M. Skal nok bruke det mest til titting, og opptak av en og annen tv-serie innimellom. Testen på DinSide var dog nesten kun positiv.. Lenke til kommentar
Arne M Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Det var vel den teste som avgjorde mitt valg også. Den teste jeg så på var før SP 2 var kommert. Kortet fungerte bedre før SP 2. De har liksom ikke helt laget drivere som er gode nok. Tror de prioritere å lage nye produkter. Arne M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå