InsertNumLock Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Var innom et forum engang, der hvor noen av brukerene hadde en klokke i signaturen. Søkte litt på Google og fant en kode. Men jeg får ikke til å få klokka til å vise i signaturen min. Kunne noen av dere forklare meg hvordan jeg skal få det til, om det i det hele tatt er mulig å ha den i signaturen. <BODY> <form name="Tick"> <input type="text" size="11" name="Clock"> </form> <body onLoad="show2()"> <span id=tick2> </span> <script> <!-- /*By George Chiang (WA's JavaScript tutorial) http://wsabstract.com Credit MUST stay intact for use*/ function show2(){ if (!document.all) return var Digital=new Date() var hours=Digital.getHours() var minutes=Digital.getMinutes() var seconds=Digital.getSeconds() var dn="AM" if (hours>12){ dn="PM" hours=hours-12 } if (hours==0) hours=12 if (minutes<=9) minutes="0"+minutes if (seconds<=9) seconds="0"+seconds var ctime=hours+":"+minutes+":"+seconds+" "+dn tick2.innerHTML="<b style='font-size:16;color:black;'>"+ctime+"</b>" setTimeout("show2()",1000) } //--> </script> </BODY> Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Ikkje her på HW.no. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Ikkje her på HW.no. Og det er vi glade for. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 OK. Kan vel egentlig tenkte meg hvordan det ville sett ut, vist alle skulle hatt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå