mrblondie Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Jeg var borte på ferie i 2 uker og når jeg kom hjem å skulle slå på pc`en så skjedde det noe merkelig. Den ville ikke slå seg på skikkelig, istedet stod den bare å "ruset" viften til en kontinuerlig pipelyd. Jeg tok opp kabinettet og så på hovedkortet der blinket det et lys som det stod DIMM_LED på siden av.. noen som har noen formening om hva som kan være galt? Siden prosessorviften står og "ruser" så antar jeg kanskje at den kan være defekt.. blir glad for alle svar... Lenke til kommentar
mrblondie Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Hmm.. ble ikke klokere Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Sjekk ledninger og vær sikker på at alt sitter som det skal. Ellers er det ikke umulig at CPU viften er gåen nei, det er oftest bare drit som følger med CPUer nå for tiden, så kjøp ordentlige saker hvis nyinnkjøp skal vurderes Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Kan du begrunne den uttalelsen? Eg har meget gode erfaringar med Boxed-kjølarane til AMD i desse tider, så det er absolutt ikkje noko drit. Til trådstarter: Sjekk heftet for hovudkortet ditt for kva DIMM_LED betyr. Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Forsjellige erfaringer da Zeph, kjøleffekten er rimelig grei nok den, men ikke brukbar til overclocking, dessuten har den en irriterende støynivå Har selv vannkjøling så kan jo godt hende er litt kresen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå